• Anonym (mammatill7)

    Rida bakåtvänt

    Jag skulle vilja kunna rida av min man bakåtvänt men hur gör man ? Vill ha tips!

  • Svar på tråden Rida bakåtvänt
  • attid89

    Jag tycker att det år väldigt skönt om mannen sitter på sängkanten eller i soffan. Så har man stöd från golvet själv. I sängen kan mannen ligga ner och så kan man själv luta sig lite bakåt också om man vill. Går att variera vinkel mycket så tycker jag.

  • Alcide

    Skulle vilja skriver du, innebär det att det inte kan nu? Gör det ont eller liknande?

  • Anonym (inte så svårt)

    Vet inte om jag missar nåt, men det är egenltigen bara att grensla honom åt andra hållet och låta honom komma in som vanligt. Han hamnar automatiskt på första parkett när du sen rör dig upp och ner. ;)
    Däremot tycker jag att det som ställning blir ogynnsamt för mig, för han når inga sköna punkter inuti mig, så hela behållningen ligger i att vet att han  får en sexig upplevelse bakom min rumpa.

  • Anonym (Milfhunter)

    Tänkte just ställa samma fråga.
    Det krävs ju lite mer rörelse å aktivitet för tjejen.
    Tjejer upplever ni att killen kommer djupare in i er eller ger en sådant känsla än traditionell ridning?

  • Mrs Okänd

    Man sätter sig på mannen och böjer sig framåt och för in penisen och sedan är det ju bara att rida på...bäst är det att luta sig bakåt och ha en klitorisvibrator samtidigt...oj vilka orgasmer man kan få....

  • Anonym (Milfhunter)
    Mrs Okänd skrev 2015-12-06 18:24:29 följande:

    Man sätter sig på mannen och böjer sig framåt och för in penisen och sedan är det ju bara att rida på...bäst är det att luta sig bakåt och ha en klitorisvibrator samtidigt...oj vilka orgasmer man kan få....


    Brukar du får sprut eller fontänorgasm?
  • Mrs Okänd
    Anonym (Milfhunter) skrev 2015-12-06 19:02:16 följande:
    Brukar du får sprut eller fontänorgasm?

    Inte i den ställningen, för jag kan inte ta i så mycket då. Men det kanske går om man nu skulle haft en man som tyckte att det vore skoj att se om det gick men det kommer jag nog aldrig att få uppleva. Spöke
  • Rikard

    Om kvinnan rider bakvänt, är det inte helt olikt doggystyle, fast vridet ett kvarts varv. Hur kan man inte klara det?

  • Noname00
    Mrs Okänd skrev 2015-12-09 07:14:57 följande:

    Inte i den ställningen, för jag kan inte ta i så mycket då. Men det kanske går om man nu skulle haft en man som tyckte att det vore skoj att se om det gick men det kommer jag nog aldrig att få uppleva. Spöke
    Hur menar du ta , stöta hårt medans du glider upp och ned? :)
  • Daniel 723
    Mrs Okänd skrev 2015-12-09 07:14:57 följande:

    Inte i den ställningen, för jag kan inte ta i så mycket då. Men det kanske går om man nu skulle haft en man som tyckte att det vore skoj att se om det gick men det kommer jag nog aldrig att få uppleva. Spöke
    Det här måste du utveckla.... 
Svar på tråden Rida bakåtvänt