• Anonym (nyfik­en)
    Äldre 22 Sep 23:55
    13827 visningar
    23 svar
    23
    13827

    Hur stor för att uppnå vaginal orgasm?

    Har en fundering till er kvinnor. Hur stor kuk/bred kuk krävs det för att du ska uppnå vaginal orgasm då utan stimulans av klittan? Har själv aldrig varit med någon välutrustad karl och jag har aldrig kunnat komma enbart genom penetrerande samlag. Har onanerat med större föremål (breda sådana) och uppnått orgasm. Min fråga är, hur många av er kvinnor har så pass välutrustade män att ni kan komma genom vaginalt samlag och hur stor krävs för att uppnå det? Jag sexdebuterade med en kille som hade ca 22-25 cm längd på kuk en men då var jag ju oskuld och allt gjorde ont, hade inte en tanke på att komma då. Min partners efter honom har varit få och samma förhållande med samma kille i 11 år nu, som inte är så välutrustad. Så igen tjejer, hur stor kuk krävs för att ni ska komma utan klitorisstimuli?

  • Svar på tråden Hur stor för att uppnå vaginal orgasm?
  • Äldre 23 Sep 00:02
    #1

    Nu är jag inte kvinna, MEN... Jag har lyckats ge vaginal orgasm med både fingrar och min alldeles medelmåttiga kuk. G-punkten sitter inte alls långt in och den sk a-punkten som sitter längre in når man med fingrarna ändå. Det trixiga att fixa det med kuken är att hitta vinkeln, vilket ju är lättare med fingrar.

  • Anonym (inte hela sannin­gen)
    Äldre 23 Sep 00:24
    #2

    Det sitter inte bara i storleken utan även som Alcide säger, väldigt mycket i vinkeln. den är nästan avgörande, men sen kan ju en välutrustad man vara mindre duktig på att hitta vinkeln och ändå lyckas träffa hyfsat rätt. men ingen garanti.

    Det finns dock ett par faktorer till, och i mitt fall handlar det om tid och snabba rörelser.
    Jag har inte jättelätt att komma överhuvudtaget, men är inget hopplöst fall heller. Jag älskar g-punktstimulans men har endast en gång haft en kille som hade tålamod och uthållighet nog för att få mig att komma så - och han råkade vara välutrustad, 22-23 cm och rätt grov, men jag är inte säker på att det var därför - han kunde nämligen hålla på ungefär hur länge som helst.

    Men om det är nån tröst, så får jag alltid de bästa orgasmerna om jag kombinerar smekningar på kluttan med g-punktsstimulans - att det var möjligt att komma utan smekningarna betyder inte att det var skönare, inte för mig i a f. 

  • Anonym (L)
    Äldre 23 Sep 12:42
    #3

    Jag har varit i ett längre förhållande med en man som var väldigt grov, runt 16cm i omkrets alltså runt om. Med honom fick jag aldrig orgasm av enbart in och ut sex. Jag har egentligen aldrig fått det innan heller. Men nu med min nya kille så kommer jag nästan varje gång! Han är inte så stor som mitt ex så det kan inte ha med det att göra. Men jag skulle säga att han absolut är längre/grövre än snittet. Helt magisk kuk och jag har aldrig haft bättre sex!

  • Äldre 23 Sep 13:17
    #4

    Jag tvivlar starkt på att det hänger på kukstorleken. Har bara fått vaginala orgasmer med en kille, hans var medelstor men på den övre änden av 'medelskalan', har haft killar med både mindre och betydligt större och aldrig kommit vaginalt med dem. Vinkeln tror jag isf spelar större roll, hans var böjd uppåt ganska kraftigt vilket passade mig perfekt antar jag och jag kom oavsett ställning varenda gång.

  • j a d e
    Äldre 23 Sep 13:21
    #5

    En helt vanlig kuk räcker fint.

  • Anonym (L)
    Äldre 23 Sep 13:32
    #6

    Ja jag glömde skriva att med min nya kille så kommer jag bakifrån,missionären, från sidan och you name it! och han som sagt inte den största jag varit med. Men den enda som fått mig att komma av enbart penetration!

  • Anonym (L)
    Äldre 23 Sep 13:33
    #7

    Skrev som en kratta precis

  • Anonym (typ 2 cm)
    Äldre 23 Sep 16:27
    #8

    Vinkel är viktigare än längd... Jag har svårt att få vaginal orgasm i någon annan ställning än missionären eller när jag rider.

  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 23 Sep 22:28
    #9

    Tack för svar ni fina! Antog i mitt naiva sinne att en kille med bred kuk lättare kan få en kvinna att få vaginal orgasm eftersom då bredden betyder att vinkeln inte är lika viktig då kuken "kommer åt" ändå

    Men kanske får jag ändra min uppfattning då. Tack för svar,igen!.

  • Anonym (Mamma­till7)
    Äldre 23 Sep 22:33
    #10

    Det handlar inte om storleken utan tekniken. Jag måste rida min man o då går det alltid för mig vara genom ridningen.

Svar på tråden Hur stor för att uppnå vaginal orgasm?