• Nerfherder

    Mobbing på familjeliv

    Då var det dags att återigen starta en sådan här tråkig tråd. Jag har under en längre tid blivit utsatt för rena mobbningen och trackasserier. Detta sker helt öppet, och dessa personer har inga gränser för vilka vidrigheter de kan skriva.

    Det skapas användarnamn för att håna mig, det skapas speciella bråk trådar för att håna mig. MM MM.

    Vad jag undrar är, hur känner ni andra som ser detta? Nu anmäler jag inte inläggen längre eftersom det är bättre att låta andra se att det jag säger stämmer. Men det börjar bli lite tufft att skriva när trådarna blir sönderspammade av näthat mot min person.

    Vad tycker ni övriga om detta? Är det inte dags att stå upp mot dessa troll?

  • Svar på tråden Mobbing på familjeliv
  • sextiotalist

    Har du några exempel, det jag har läst så har folk ifrågasatt vad du skrivit och inte köpt dina argument, är det mobbing eller?

  • Maria 434
    sextiotalist skrev 2015-09-25 10:22:48 följande:

    Har du några exempel, det jag har läst så har folk ifrågasatt vad du skrivit och inte köpt dina argument, är det mobbing eller?


    Instämmer, har inte heller läst något som jag klassar som mobbing
  • MimmiGbg

    Jag känner inte till dina tidigare inlägg eller hur de utvecklats men jag märker absolut att det kommit till mycket troll på Familjeliv.

    Jag skulle önska att moderatorerna gav varningar till användare som missköter sig och som sen stängs av om man inte bättrar sig. Kanske är den karusellen för stor för att underhållas. Obestämd

    Jag försöker skriva så som jag själv skulle vilja bli bemött, kanske framför allt när jag inte delar samma åsikt som olika trådstartare.

  • Jw83

    Jag får snarare upplevelsen att du hånar och gör ner allasom inte tycker som du.

    Om du själv kunde sluta håna andra och hålla dig saklig så hade du kanske blitt bemött annorlunda?

  • Nerfherder
    Jw83 skrev 2015-09-25 10:37:48 följande:

    Jag får snarare upplevelsen att du hånar och gör ner allasom inte tycker som du.

    Om du själv kunde sluta håna andra och hålla dig saklig så hade du kanske blitt bemött annorlunda?


    Men vad bra. Så du tycker inte att "men ingen älskar dig ju"  är ett sakligt och bra argument?

    Vad gör  jag som är så fel? Tala gärna om för mig så att jag kan göra er nöjda!
Svar på tråden Mobbing på familjeliv