• Black Rose

    Fitta "färg och utseende"

    Hej.

    När det handlar om fittans färg och utseende, tyvärr har jag inte bra självförtroende. Ibland vill inte ens titta på min fitta för att har mörkare hy där. Det känns att den är för mörk.


    Frågan är:
    Är det verkligen mycket viktig för en kille att fittans hy är lika ljus som hela kroppen? Spelar utseense och färgen någon roll i sex?


    Tack.



  • Svar på tråden Fitta "färg och utseende"
  • Youker

    Precis som att vi killar har komplex (en del) för kuken har tjejer det för fittan. För mej spelar det mindre roll hur fittan ser ut om den bara är normal och fungerar som den ska! Fittan är en del av tjejens personlighet och det varierar oftast en del! Jagvhar svårt att tro att det finns många killar som skulle ogilla en tjej för att hennes kön inte motsvarar nån form av uppställd förväntan på hur det ska se ut! Jag njuter av att se min tjejs fitta och älskar att smeka och slicka den och det spelar ingen stor roll hur den ser ut

  • Anonym (UNO)
    Black Rose skrev 2015-09-28 16:15:25 följande:

    Hej.

    När det handlar om fittans färg och utseende, tyvärr har jag inte bra självförtroende. Ibland vill inte ens titta på min fitta för att har mörkare hy där. Det känns att den är för mörk.


    Frågan är:
    Är det verkligen mycket viktig för en kille att fittans hy är lika ljus som hela kroppen? Spelar utseense och färgen någon roll i sex?

    Tack.


     


    Vem har en fitta som är "lika ljus som hela kroppen"? Många fittor har jag sett i mina dar men den beskrivningen låter väldigt främmande. Möjligen skulle det kunna stämma på ett barn.
  • Deacon

    Om jag ska vara ytlig här så finns det minst 100+ andra saker som är viktigare för mig än färgen på kvinnan därnere. Dessutom är det ganska ofta dämpad belysning så eventuella kontraster syns inte speciellt mycket.

    Det viktigaste för mig är dess funktion och känslan som vi får tillsammans när vi har sex. . 

  • Black Rose
    Youker skrev 2015-09-28 17:28:43 följande:

    Precis som att vi killar har komplex (en del) för kuken har tjejer det för fittan. För mej spelar det mindre roll hur fittan ser ut om den bara är normal och fungerar som den ska! Fittan är en del av tjejens personlighet och det varierar oftast en del! Jagvhar svårt att tro att det finns många killar som skulle ogilla en tjej för att hennes kön inte motsvarar nån form av uppställd förväntan på hur det ska se ut! Jag njuter av att se min tjejs fitta och älskar att smeka och slicka den och det spelar ingen stor roll hur den ser ut


    Det du sa gav mig självförtroende.. Tack
  • Black Rose
    Anonym (UNO) skrev 2015-09-28 18:05:37 följande:
    Vem har en fitta som är "lika ljus som hela kroppen"? Många fittor har jag sett i mina dar men den beskrivningen låter väldigt främmande. Möjligen skulle det kunna stämma på ett barn.

    Kanske jag misslyckades i min beskrivning.


    Men det som jag menar är att det ska vara bara lite mörkare än  kroppen.

    Tex det man ser på porrfilmer är nästan 99% har riktig fin färg på fittan.

  • Black Rose
    Deacon skrev 2015-09-28 23:12:37 följande:

    Om jag ska vara ytlig här så finns det minst 100+ andra saker som är viktigare för mig än färgen på kvinnan därnere. Dessutom är det ganska ofta dämpad belysning så eventuella kontraster syns inte speciellt mycket.

    Det viktigaste för mig är dess funktion och känslan som vi får tillsammans när vi har sex. . 


    Det känns bra att höra det :)
  • Youker

    Vad glad jag blir! Håller tummarna föt att du ska komma över din (obefogade) rädsla för att du inte ser bra ut mellan benen. Hoppas även att du hittar en kille eller tjej som kan ta hand om dej och din fitta! Oralsex är riktigt intimt och otroligt skönt :)

  • Deacon
    Youker skrev 2015-09-29 16:37:33 följande:

    Vad glad jag blir! Håller tummarna föt att du ska komma över din (obefogade) rädsla för att du inte ser bra ut mellan benen. Hoppas även att du hittar en kille eller tjej som kan ta hand om dej och din fitta! Oralsex är riktigt intimt och otroligt skönt :)


    +1
  • Givdul

    Har faktiskt  aldrig tänkt på färgen på tjejernas fitta. För min del kan den vara grön så länge som den är skön

  • Tom Araya
    Black Rose skrev 2015-09-28 16:15:25 följande:

    Hej.

    När det handlar om fittans färg och utseende, tyvärr har jag inte bra självförtroende. Ibland vill inte ens titta på min fitta för att har mörkare hy där. Det känns att den är för mörk.


    Frågan är:
    Är det verkligen mycket viktig för en kille att fittans hy är lika ljus som hela kroppen? Spelar utseense och färgen någon roll i sex?

    Tack.


     


    Min erfarenhet är att det är mer vanligt att ha en mörkare ton där än att inte ha det, även om det såklart varierar hur stor skillnaden är.

    Har du ett rätt kraftigt pigment? Blir lätt brun i sol? Du kanske t.o.m. har lite mörkare hud...kanske har ett utländskt ursprung...?
    I så fall är det bara naturligt att du är mörkare färg runt fittan och i andra hudveck, för det brukar vara vanligast på just de som ar lite mer pigment, medan ljusare tjejer oftare har en mer rosa ton där.

    Nej, utseendet spelar ingen roll vid sex. Rent visuellt så uppskattar man ju såklart mer något man tycker är vackert (och där varierar ju smaken), men när det kommer till kritan så finns så mycket annat som är viktigt.
    Sluta tänk på det och lita på att killar tänder på dig när ni har kommit så långt att klädena åker av.


Svar på tråden Fitta "färg och utseende"