• bumbiman

    sex i dunjacka

    Hej jag är 24 år och lever lyckligt i hus med min underbara sambo.

    Vi har ett bra sexliv men det finns en sak som jag alltid har velat prova men aldrig vågat fråga då jag inte vill bli idiotförklarad.

    Jag tänder extremt mycket på kvinnor i dunjackor och särskilt blanka typiska kvinnojackor. Jag vet inte hur jag har kommit in på det men så är det. Hur ska man kunna ta upp en sådan sak att man vill gå med tjejen och köpa en dunjacka för att ha sex i den. Kom gärna med tips och råd och säg hur ni hade reagerat om ni fick den frågan.

  • Svar på tråden sex i dunjacka
  • j a d e

    Jag upphör aldrig att fascineras över hur människor lyckas skapa sig liv ihop men klarar inte av att prata med varandra.

    Vad är förresten en typiskt blank kvinnojacka?

  • bumbiman

    Jag menar sådana dunjackor som är mer formsydda och gärna har ett resårband mitt på.

    Vi kan prata bra med varandra men ta upp en sak som denna är lite jobbigt då jag själv tycker att det låter så udda. För vem vill ha sex ned ytterkläder på sig. Men nu är det som det är och kom hit för att prata av mig lite om det och eventuellt få ett råd eller två.

  • Alexiandra

    Finns bara ett sätt - ta upp det med henne. Det är ju en helt oskyldig grej att tända på. Knappast något hon uppfattar som offensive. Däremot låter det rätt jäkla varmt ;P

  • Anonym (anna)

    Finns det någon som har provat detta? Låter intressant ju. Är det för varmt eller bara sådär härligt svettigt?

  • bumbiman

    Kul att se att någon verkar gilla idén. Kan inte svara hur det känns men tror det blir sådär härligt svettigt.

  • Anonym (G)

    Fråga du , det var väl inte en önskan som hon borde kunna bli arg på. Mjukt och lite slirigt sådär med dun. Dunjackor kan ju vara rätt dyra så om hon inte direkt vill ha en sån som jacka utan bara för att glädja dej så kan du kanske betala den?

    Själv vill jag testa att ha sex där jag är naken och min man har antingen kostym eller jeans och jacka, tjocktröja eller likande. Han har sagt javisst men det kommer nog aldrig hända, tillfället är alltid "fel".

  • isbjörnen

    Hmm, torde väl bli lite varmt kanske? ;)
    Annars är det nog bara att ta upp det. Märkligt, ja, men väldigt oskyldigt.


    Ingen jävel bryr sig
  • Hysb

    Hej, förstår att det är lite svårt att ta upp en sådan här sak. Men det är ju inget jättehemskt eller jättesnuskigt, lite ovanligt kanske. Min fru tog det med ro och fick en förklaring till varför det blivit ett antal dunjackor inköpta. Jag har gett henne jackor i present helt enkelt. Så ibland har vi dunjackor på, gärna riktigt mjuka och glansiga, dom är sköna att smeka på. Någon undrade om det inte blir varmt? Inte farligt om man har lite tunnare jackor! Det är inte värre än att man provar sig fram, är det inte skönt låter man bara bli.

Svar på tråden sex i dunjacka