• FiaLottaPäronkvist

    BIM 8 oktober

    Min första egna tråd, spännande!

    Jag och min sambo är på andra försöker in the knodd-making.

    Hade ÄL 25/9, vi myste massor innan och efter ÄL (sambon fick skavsår på snoppen????), och nu går vi och väntar på BIM..

    Symptom so far är inte många, hade molvärk några dagar efter ÄL och nu sedan i måndags känns det som mina bröst skall explodera.

    Någon mer som väntar på BIM i oktober??

    Hoppas så innerligt på ett pluss....

  • Svar på tråden BIM 8 oktober
  • Jempan85

    Bim 6 oktober här..Hatar denna olidliga väntan!!! Fick inte utslag på äl-test denna månad men hoppas att det var ändå. Möjliga symptom är mer kissnödig, skitont i ländryggen, aptrött och ont i huvudet. Jag är testoman så det blir nog till att ta ett test imorgon bitti.

  • Jennymariaa
    FiaLottaPäronkvist skrev 2015-09-30 18:17:54 följande:

    Absolut!

    Har ni försökt länge? Hur gammal är du?

    Mest nyfiken, du behöver inte svara!


    Nä vi började i slutet av sommaren & det är första :)) jag fyller 21 & min sambo är 24. Själv då??
  • emuya

    Hej!


    Jag följer gärna med i den här tråden. Har BIM 6:e eller 10:e oktober. 6:e enligt min app och 10:e enligt min ägglossning som jag upplevde var på en annan dag än den appen räknat ut Tungan ute Kör utan att testa.


    Detta är vårat första försök. Jag är 24 och mannen är 27 Glad


    Har redan tagit två test den här veckan, trots att jag vet att det är alldeles för tidigt. Snacka om ivrig! Haha Skrattande Vet inte om det är inbillning, men har svullen, spänd mage och ibland lite "annorlunda" känsla i livmoder-trakten.


    Håller tummarna för att vi alla ska få plus!

  • FiaLottaPäronkvist

    Ha roligt att vi blir flera!

    Jag är 25 år, jobbar som ssk på en onkolog avdelning och mIn sambo är 28.

    Jag är också testoman, har inte vågat kolla på kontot vad jag lagt på tester haha..

    Jag testade positivt för LH-höjning 23-25 september, så lite osäker på exakt när jag hade ägglossning.. Men vi myste som kaniner hela den veckan, min stackars sambo var helt utmattad, men vi körde ändå haha! Jag har haft under våra snart 5 år tillsammans oändliga problem med samlagssmärtor, men när vi bestämde oss för att skaffa knodd så började sakerna fungera perfekt, precis som att kroppen fattar att den måste "prestera" för det den är skapt för..

    Men nu är denna väntan... Dagarna går så långsamt.

    Jag använder mig av Natural Cykles Plan, funkar kanon!

    Räknade helt fel på min cykel innan, trodde jag hade ägglossning veckan innan så vi körde för fullt, men sambon bara skrattade när jag sa att jag räknat fel ^^

    Skall bli sååå spännande att följa er, tar fokuset lite från ens egna väntan.. Heja oss!

  • FiaLottaPäronkvist

    Mina symptom, förutom de ovannämnda är också en skum känsla i livmodern ibland, ibland molvärk som håller i sig i några minuter. Men mina bröst alltså.. Jag hade aldrig varit med om maken till tutt-smärta! De känns bokstavligen som att de skall explodera!

    Hur är det på mysfronten mellan ÄL och BIM för er? :P Jag är helt ointresserad när den fertila perioden är över för denna månaden (hemsk nog).. Känner mig som världen bitch som bara är ute efter säd hahah.. Ursäkta uttrycket :P

Svar på tråden BIM 8 oktober