• 100kgpappa

    Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)

    Hur skulle ni reagera om något par i bekantskapskretsen nämner att de har ett lite mer utsvävningar sexliv som inkluderar andra personer?

    Motivera gärna svar, och om ni vill, kön och ålder.

    Eftersom vi är swingers, men håller den informationen för oss själva, är jag lite nyfiken på hur folk i allmänhet ser på företeelsen.

    För alla är ju förmodligen helt övertygade om att ingen de känner håller på med sånt, men jag som är rätt aktiv inom det livet märker ju hur vanligt det är, betydligt vanligare än vad många tror.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)
  • annzah

    Är inte swinger själv och har inga planer på att bli det, men får gärna reda på mer av rent intresse och vetgirighet! 


  • Frökenfrykena

    Jag och min man är swingers sedan ett antal år tillbaka och vi skulle såklart finna det intressant om ett annat par i vår bekantskapskrets skulle visa intresse för den livsstilen MEN med det sagt innebär inte det att vi per automatik skulle bjuda in dom till sovrummet (röstade dock på det alternativet då det va närmast sanningen iaf).

    Dessutom så uppstår ju tillfällen när den "viben" uppstår och mer sällan att någon bara !kläcker" ur sig det faktumet.

    PS: Flera i vår bekantskapskrets vet om vår livsstil och accepterar det även om de själva inte lever så.

  • 100kgpappa

    Ok, skojade till det lite på första alternativet, vi hade nog inte heller bjudit upp i sovrummet, då vi håller våra äventyr med nya bekantskaper. Så även om vi fick reda på att våra kompisar också slingade, hade vi nog nöjt oss med att utbyta erfarenheter muntligt, men sexet på varsitt håll.

  • Anonym (AA)
    100kgpappa skrev 2015-10-01 17:51:21 följande:

    Ok, skojade till det lite på första alternativet, vi hade nog inte heller bjudit upp i sovrummet, då vi håller våra äventyr med nya bekantskaper. Så även om vi fick reda på att våra kompisar också slingade, hade vi nog nöjt oss med att utbyta erfarenheter muntligt, men sexet på varsitt håll.


    Jag liksom de flesta andra friska människor skulle naturligtvis sluta att umgås med några så perversa människor.
    Det är inte svårt att förstå att det är slödder, utslagna och liknade som ägnar sig åt sånt.
  • Miss anonym

    Jag och min sambo har pratat om att pröva på parklubb el liknande. Så jag hade suttit som en snäll liten flicka och lyssnat och tagit in all nyttig info. Vi har kollat upp lite olika ställen men känns som en djungel där ute, så jag hade bara älskat att ha en bekant som guidar en.

  • Voodoodoll

    Vi är inte swingers och det är nog inget för oss, men hade reagerat med nyfikenhet. Kul att folk spicear upp det lite, oavsett hur!

  • Anonym (Jaha)

    Kul för dem, men inget som påverkar mig eller min relation till dem.

  • Smecker

    Like I fucking care. Jag har inte för vana att ha gruppdiskussioner om mitt och/eller andras sexliv, så jag skulle nog mest bli lite irriterad över varför de känner ett behov av att dela med sig av den informationen. Men att de har ett "alternativt" sexliv är inget jag bryr mig om, det påverkar inte hur jag ser på dem.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • 100kgpappa
    Anonym (AA) skrev 2015-10-01 18:19:44 följande:

    Du kanske inte förstår det själv men de i er bekantskapskrets som vet om din livsstil kommer se dig som lika fräscha som en smutsig gatuprostituerad.


    Står AA for Anonymt Arsle eller?
Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)