• Anonym (TS)
    Äldre 1 Oct 21:00
    1028 visningar
    6 svar
    6
    1028

    Jag orkar inte!

    Är gravid i vecka 7, har dock inte fått något jättestarkt plus och i fredags förra veckan fick jag kramper som jag behövde ta en ipren för. Efter några timmars vila med en varm riskudde så försvann värken, men jag började blöda. Blödde under natten och lite, lite på dagen men det var allt. Efter det har jag haft bruna flytningar.

    Testade i lördags och då var det pyttepositivt och i går var det mycket starkare positivt. Dock testade jag med ett annat känsligare test så det kanske inte var så konstigt att det blev starkare fastän det är ett missfall jag fått?

    När jag ringer till gynakuten säger de att jag ska prata med bvc eftersom jag varken blöder eller har ont längre. Så jag ringer till närmsta mvc och berättar läget och får svaret att de tyvärr inte har utrustningen för att se vad som är fel. De säger att jag ska stå på mig och åka till gynakuten. WTF liksom! Jag orkar bara inte!
    Vill ju veta hur det står till. Samtidigt som jag bara får fler gravsymtom nu med mer illamående osv så slutade brösten göra ont i samband med kramperna.
    Vet varken ut eller in just nu och vill väl bara skriva av mig..

  • Svar på tråden Jag orkar inte!
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 14:06
    #1

    Nu fick jag i alla fall en tid till gyn efter helgen. Även fast jag inte kan göra någonting så är det ändå som att det kryper i kroppen.
    Dessutom kan man ju inte låta bli att googla och läsa om alla dem som det gått bra för, respektive katastrof. Varför håller man på så här mot sig själv??
    Självskadebeteende ju!

  • Äldre 5 Oct 02:33
    #2

    Hoppas att du mår bättre och att allt går bra för dig.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 6 Oct 15:26
    #3

    Tack så mycket!
    Mår under omständigheterna hyfsat bra. Efter en noggrann titt av läkaren så konstaterade han att han inte kunde se någon graviditet överhuvudtaget.
    Trist, men bättre att få ett tidigt missfall än i vecka 12-15 tänker jag.

  • Äldre 8 Oct 06:04
    #4
    Anonym (TS) skrev 2015-10-06 15:26:35 följande:

    Tack så mycket!
    Mår under omständigheterna hyfsat bra. Efter en noggrann titt av läkaren så konstaterade han att han inte kunde se någon graviditet överhuvudtaget.
    Trist, men bättre att få ett tidigt missfall än i vecka 12-15 tänker jag.


    ??
  • Äldre 10 Oct 04:31
    #5

    Det var ett hjärta inte två frågetecken...

    Kram

  • Anonym (Tss)
    Äldre 10 Oct 04:46
    #6
    Mamma till prinsessor skrev 2015-10-10 04:31:24 följande:

    Det var ett hjärta inte två frågetecken...

    Kram


    Bra försök iaf. Godnatt.
Svar på tråden Jag orkar inte!