• scorpionking79

    Tänker på sex konstant, är man en sexmissbrukare?

    Är en man på snart 36 år, gift i drygt 10 år, tre underbara barn och egen företagare. Familjelivet är som vilken familj som helst med dagliga rutiner för att få vardagen att snurra och sexlivet ja man skall vara glad om man får komma till på bröllopsdagen.

    Senaste  sex åren har min sexuella drift ökat något så enormt, jag fantiserar 24/7, är kåt jämnt, tänker på sex dagligen och flörtar gärna med tjejer när tillfälle ges. Det har gått så långt att jag tappar fokus på allt annat. Onani skall vi inte ens tala om , kan bli sådär 1-3 ggr om dagen, likaså om tillfälle ges att få knulla diskret och anonymt med en kvinna så knullas det utanför äktenskapet, har tom skaffat ett eget krypin central i stan. 

    Har man gått och blivit en sexmissbrukare??? :/

    Fler är jag som sitter i samma sits? :/

  • Svar på tråden Tänker på sex konstant, är man en sexmissbrukare?
  • Blueskillen

    Jag kan skriva under på allt utom sex med annan kvinna utanför äktenskapet. Händer att jag runkat två gånger om dagen men en är regel. Jag har inte heller tappat fokus på allt annat. Men jag tänker på sex 24/7.

    Har vi sex har vi det på lördagar. Ingen annan dag funkar för henne. Det är alltid jag som tar intsiativet till sex och det är jag som gör allt jobb under sexet. Hon vill inte göra något med mig. Visst, det går för oss båda men hur kul är det då hon lägger sig ner varje gång och bara väntar på att jag ska göra MITT jobb. Så här har det varit sedan dag ett.

    Jag har alltid gillat sex och då är det att knulla så klart som är

  • Blueskillen

    Där råkade jag skicka det utan att jag var klar.

    Jag har alltid gillat sex och då är det att knulla så klart som är det jag vill göra. Men eftersom jag får göra det så sällan så tittar jag mycket på porr. Inget tvång ifs men ett resultat av torkan.

    Jag har hittat andra möjligheter till att ha kontakt med andra kvinnor utan att ha fysisk kontakt som stimulerar mig väldigt mycket sexuellelt. Ett surrogat förvisso men att leva utan sex, beröring och bekräftelse bryter ner en.

    I mitt huvud finns en väldig hög fantasi om vad jag vill göra med kvinnor och vad jag vill att de ska göra med mig.

    Jag lider med dig TS och tycker att du lever i ett katastrofalt äktenskap. Klart att du inte ska vara otrogen eftersom det är helt fel men att vara så ung och inte få älska med sin kvinna är också så klart fel.

    Jag är också skorpion som du TS. Det sägs att vi har en omättligt behov av sex. Kanske är det en tillgång eller så är det ett straff. Vad vet jag. Men för oss som lever med en kvinna som vill älska max vad hon har fingrar på sina händer per år är det ett straff.

Svar på tråden Tänker på sex konstant, är man en sexmissbrukare?