• Anonym ((T))

    Fundersam

    Är både sviken, fundersam o så för att göra historien kort. Den lite längre versionen är att jag kom på att min man träffade en annan via Viktoria Milan en kvinna han hållit dolt men sanningen kommer altid fram, nu är det så att hon smsade mej för ett tag sen o frågade om jag o han haft sex nyligen o vi hade haft det ca 3 veckor innan hon smsade, hon var jätteotrevlig mot mej o ville ha bevis, jag har hans sms kvar där det står att han kände sig upphetsad osv av mej o vet inte om jag ska skicka det till henne, jag o min man är separerade idag men hon som smsat mej o som är tillsammans med honom hon är fortfarande gift. Ska jag skicka det till henne eller bara lägga ner?

  • Svar på tråden Fundersam
  • Man47Stockholm

    För att kunna lämna sådant där bakom sig är det bäst att bara lämna sådant och blicka framåt. Det svaret kan du även skicka till den andra och sedan inte tänka på det där något mer. Ju mer du gräver desto svårare att släppa.

  • Anonym ((T))

    Ingen fara, är också morgontrött :) Jo det är sant att det är bättre att släppa, men det är svårt eftersom vi var ett par såååå många år men han har ljugit för mej, barnen, sina föräldrar, vänner osv så ingen vill ha kontakt med honom JO den andra kvinnan som är gift vill tydligen ha honom.

  • Man47Stockholm

    Kan bara utgå ifrån mig själv då jag mötts av motgångar. jag reagerar på två olika sätt. Antingen arg o besviken och då går jag i attack eller så, ju äldre jag blivit, tenderar mer att bara släppa det och inse att jag är bättre än att hålla på att elda up mig ännu mer eftersom det i slutändan inte ger mig ett uns bättre utgångsläge. Så jag skulle släppa det bara och fokusera på dig själv istället

  • Anonym ((T))

    Jag har inte gått till attack mot varesig honom eller henne men dom kör med på som om dom satt i sandlådan o kastar både det ena o andra på mej, ibland känns det som dom inte är nöjda innan jag ligger i med fötterna under jorden :( Undrar hur länge man orkar med deras beteende. Dessutom ringer hon mej för att kolla om han hjälper mej osv osv så hon verkar inte lita på honom.

  • Anonym ((T))

    Lättare sagt än gjort då vi har barn tillsammans men som visserligen inte vill ha nån kontakt m honom o förstår inte varför hans nya kvinna "som först o främst är otrogen mot sin man" kontaktar mej o undrar om han är hos mej o hjälper mej?

  • Man47Stockholm

    Finns det barn så måste man givetvis ha en relation av något bra slag men jag tycker att de bägge andra har klivit över gränsen för vad som är acceptabelt och jag skulle sätta ned benet. Du ska inte på må dåligt och du måste fokusera på dig o barnen! 

Svar på tråden Fundersam