• Anonym (Hjälp)

    Hjälp mamma är white trash

    Mamma är riktig white trash. Orkar inte. Hon är en sån där rökare under fläkten, går ut till affären med tofflor, mjukis och stor t-shirt för att handla mjölk.

    Jag är hennes äldsta son, 21 år. Sen har jag en lillasyster på 14 år. Hon respekterar inte mg när jag säger att hon ska sluta med detta. Hon gifter sig och skiljer sig varje halvår. Hon har varit gift 8 gånger. Nästa vecka ska hon gifta sig med en ny man och då blir det 9:e gången. Fattr inte hur hon orkar byta män så ofta. Äckligt. Och vad ska mina kompisar tänka. Typ att mamma är lätt att knulla. De brukar till och med skämta om det. Pallar inte.

    Mamma måste sluta med detta. Jag vill inte att hon ska sexa loss med massa män.

  • Svar på tråden Hjälp mamma är white trash
  • Giovanna

    Hon respekterar inte dig när du försöker styra över henne? Frågan är respekterar DU henne?

  • Anonym (Hjälp)
    Giovanna skrev 2015-10-04 12:36:38 följande:

    Hon respekterar inte dig när du försöker styra över henne? Frågan är respekterar DU henne?


    Javisst. Men eftersom jag är mannen. Huset med tanke på att pappa lämnat oss så anser jag att jag fattar de slutliga besluten
  • Anonym (d)

    men flytta och skaffa dig ett eget liv! Du är ju vuxen, 21 år, varför bor du där?

  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (d) skrev 2015-10-04 12:39:49 följande:

    men flytta och skaffa dig ett eget liv! Du är ju vuxen, 21 år, varför bor du där?


    Det är mitt hem också.
  • Anonym (d)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 12:42:37 följande:
    Det är mitt hem också.
    det vanliga är tt unga människor längtar efter sitt eget, friheten att bestämma själv, tjäna egna pengar, känna att man klarar sig själ, kanske planera för egen familj så småningom. varför vill du sitta fast hos din white trash morsa? Kan inte finns nåt positivt med det ur din synvinkel
  • Giovanna
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 12:38:36 följande:
    Javisst. Men eftersom jag är mannen. Huset med tanke på att pappa lämnat oss så anser jag att jag fattar de slutliga besluten
    Nej, du har ingen rätt att fatta beslut över någon annan pga av att du är av ett visst kön. Det här känns inte seriöst, hoppas du får bra råd av någon annan.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 12:42:37 följande:
    Det är mitt hem också.
    Det är din mammas hem, och nu är du så gammal att du räknas som en inneboende. Gillar du inte läget så är det upp till dig att flytta därifrån så fort som möjligt. Det är inte din uppgift att uppfostra din mamma, ni kommer bara bli ovänner.
  • Anonym (BrittaBerit)

    Kan fatta att du tycker att det är jobbigt men faktum kvarstår, hon är vuxen och gör precis hur hon vill! Det spelar ingen roll vilket kön du har! Kan tycka att man bör flytta hemifrån när man är 21! Jag var 18 när jag flyttade.

  • Anonym (mildehimmel)

    Hur mycket betalar du för att bo hemma?

Svar på tråden Hjälp mamma är white trash