• Anonym (jag123)

    Strap-on

    hej jag köpte en strap on utan min partner vetskap och min fråga är hur ska jag förklara att jag vill använda i varat sexliv 


     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 15:54
    hej jag köpte en strap on utan min partner vetskap och min fråga är hur ska jag förklara att jag vill använda i varat sexliv
    i ett hetrosexual
  • Svar på tråden Strap-on
  • Anonym (lINN)

    Det är väl egentligen inte så mycket att "förklara"? Är det något särskilt du tänker på som du skulle behöva förklara? Har ni varit inne på något liknande tidigare, använt leksaker tex.? Hur väl känner du din partner? Om du känner dig osäker är det för att du misstänker att hen kommer reagera negativt?

    Lägg fram det som nåt du tycker känns spännande att testa. Är det du som vill bli penetrerad kan du säga att det här är något du fantiserat om och som du tror skulle kunna vara skönt/upphetsande. Är det partnern du hoppas få penetrera måste du förstås utgå ifrån om hen vill bli penetrerad av en strap-on eller ej.

    Du har redan köpt den och vet inte om partnern kommer gilla idén så kom ihåg att du inte kan förvänta dig att partnern är med på det. Se det som en överraskning på vinst eller förlust! Går det inte hem är det inte mer med det.

  • Anonym (Skönt)

    Jag och min sambo har också en som hon gillar att använda på mig, och jag njuter av det, det var hon som kom med iden då han har ofta stoppat in ett finger eller något på mig, så det är bara att prata med henne och förklara vad du känner. 

Svar på tråden Strap-on