• Anonym (Kille)

    Man som får flera orgasmer utan sprut

    Idag hände något som jag inte varit med om tidigare. Lite bakis var jag och låg i sängen, lite bakiskåt kan man säga.

    Jag har tränat knipövningar i några veckor och idag gjorde jag dessa övningar i sängen och fick en orgasmliknande känsla. Flera gånger efter varandra fick jag denna sköna känsla där kroppen krampar som vid en orgasm. Jag hade inte stånd och jag sprutade inte men jag blev alldeles våt i kalsongerna. Efter jag "vilat" 2-5 minuter så kunde jag knipa mig till en ny orgasm. Jag fick totalt 5 orgasmer av denna modell.

    Någon som varit med om något liknande? Jag tänker typ tantra orgasm när hjärnan spelar ett spratt. Det var så sköna orgasmer, kanske inte lika hårda som en orgasm när jag sprutar men mycket längre orgasmer där kroppen krampar gott.

    Helt otroligt att man lyckas med detta utan att stimulera sig själv annat än med knipövning och hjärnkraft.

  • Svar på tråden Man som får flera orgasmer utan sprut
  • Anonym (danne)

    Inte för att skrämma upp dig men var uppmärksam på detta. Jag var för ett par år sen inne och undersöktes för cancer och då berättade läkaren att just att man får orgasm utan utlösning ofta är ett tecken på att något är mycket fel i kroppen.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (danne) skrev 2015-10-04 19:10:21 följande:

    Inte för att skrämma upp dig men var uppmärksam på detta. Jag var för ett par år sen inne och undersöktes för cancer och då berättade läkaren att just att man får orgasm utan utlösning ofta är ett tecken på att något är mycket fel i kroppen.


    Tror inte det är applicerbart på mig i alla fall. Jag sprutar varje gång jag har sex, eller när jag vill. Ibland alldeles för snabbt :)

    Att jag kan knipa till orgasmliknande känslor utan att ejakulera är något nytt. Jag har tidigare kunnat uppnå liknande, skön, känsla genom knipövningar men aldrig så långt att en orgasm (eller nått som liknar en orgasm) uppstår förrän nu.

    Det jag funderar på är om detta är typ tantra eller liknande. Om det inte finns killar på detta forum som klarar detta, finns det tjejer som kniper sig till orgasm?
  • Anonym (.)

    Jag har lärt mig tekniken men det är inget för mig, för mina "mindre orgasmer" är bara patetiska om jag jämför med vanligt sprut. Det små orgasmerna, de finns men är svaga för min del, sen blir det vanliga sprutet inte så kraftig orgasm när det kommit 7 andra små orgasmer. Summan av kakan är 1 lixom.

    Ja det är bara söka på xhamster, "multiple male orgasms" där finns till och med män som sprutar flera gånger på raken. Man kan själv välja att lära sig spruta och att inte spruta vid sina små orgasmer.

  • HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2015-10-04 18:38:04 följande:

    Idag hände något som jag inte varit med om tidigare. Lite bakis var jag och låg i sängen, lite bakiskåt kan man säga.

    Jag har tränat knipövningar i några veckor och idag gjorde jag dessa övningar i sängen och fick en orgasmliknande känsla. Flera gånger efter varandra fick jag denna sköna känsla där kroppen krampar som vid en orgasm. Jag hade inte stånd och jag sprutade inte men jag blev alldeles våt i kalsongerna. Efter jag "vilat" 2-5 minuter så kunde jag knipa mig till en ny orgasm. Jag fick totalt 5 orgasmer av denna modell.

    Någon som varit med om något liknande? Jag tänker typ tantra orgasm när hjärnan spelar ett spratt. Det var så sköna orgasmer, kanske inte lika hårda som en orgasm när jag sprutar men mycket längre orgasmer där kroppen krampar gott.

    Helt otroligt att man lyckas med detta utan att stimulera sig själv annat än med knipövning och hjärnkraft.


    Jag är mest fascinerad över att du inte hade stånd så simpel är jag. och kanske mest i kombination med att du ändå upplever en fysisk orgasm i kroppen då alltså.

    Tror aldrig jag hört just den varianten innan. Män som kan få orgasmer utan att spruta alls vet jag, samma med att vissa män kan få orgasm och spruta och inte förlora ståndet alls utan bara fortsätta och komma flera gånger på rad med samma stånd. Finner hela alltet fascinerande som faen

    Så nu blir jag sjukligt nyfiken på vad för mekanism som gör att du kan knipa fram en orgasm utan att din kropp reagerar med stånd när du ändå är sexuellt upphetsad.

    Jag kan också knipa mig till orgasm men mitt underliv reagerar ju på det faktum att jag är upphetsad liksom även om jag inte rör vid underlivet alls. Men reaktionen finns ju där ändå. Blodet strömmar dit iaf osv.
  • Anonym (Kille)
    HäckHäxan skrev 2015-10-06 10:14:56 följande:

    Jag är mest fascinerad över att du inte hade stånd så simpel är jag. och kanske mest i kombination med att du ändå upplever en fysisk orgasm i kroppen då alltså.

    Tror aldrig jag hört just den varianten innan. Män som kan få orgasmer utan att spruta alls vet jag, samma med att vissa män kan få orgasm och spruta och inte förlora ståndet alls utan bara fortsätta och komma flera gånger på rad med samma stånd. Finner hela alltet fascinerande som faen

    Så nu blir jag sjukligt nyfiken på vad för mekanism som gör att du kan knipa fram en orgasm utan att din kropp reagerar med stånd när du ändå är sexuellt upphetsad.

    Jag kan också knipa mig till orgasm men mitt underliv reagerar ju på det faktum att jag är upphetsad liksom även om jag inte rör vid underlivet alls. Men reaktionen finns ju där ändå. Blodet strömmar dit iaf osv.


    Grejen är att jag inte är speciellt upphetsad heller. Visst, när jag lyckades häromdagen så hade jag inte haft sex på några dagar men jag har provat att igen framkalla samma känsla i kroppen och även om jag inte gått hela vägen så känner jag att jag skulle kunna göra det. Kroppen reagerar så tillvida att jag är alldeles blöt av sekret i kalsongerna efteråt så den framställer vad som brukar kallas försats men ståndet uteblir.

    Det finns faktiskt en film på youtube som heter nått i form av "handsfree orgasm" där man lyssnar på en röst och som säger att man ska spänna/slappna av i olika muskler i kroppen. Jag har fått samma resultat av den faktiskt några gånger dvs orgasmliknande känsla med försats i brallan men inget stånd då heller. Jag tycker det är lite häftigt faktiskt att det går att ordna detta med knipövning. Ska tillägga att jag försöker knipa och träna så ganska ofta och har gjort det i några månader nu. Ibland på kontoret framför datorn, i bilen eller framför tvn.
  • Ben66

    När jag spänner mina muskler i beckenbotten så masseras prostatan. På så sätt får jag ibland små prostataorgasmer som TS.
    När jag använder en prostatastav i rumpan så får jag orgasm med prostatavätska (försats) utan att röra kuken och ett vanligt sprut när jag runkar.

  • Anonym (Kille)
    Ben66 skrev 2015-10-06 13:34:47 följande:

    När jag spänner mina muskler i beckenbotten så masseras prostatan. På så sätt får jag ibland små prostataorgasmer som TS.

    När jag använder en prostatastav i rumpan så får jag orgasm med prostatavätska (försats) utan att röra kuken och ett vanligt sprut när jag runkar.


    Kanske är det som händer mig med, att det blir en form av prostataorgasm. Måste söka lite på internet och kolla om det är det. :) tack för tipset.
Svar på tråden Man som får flera orgasmer utan sprut