• Anonym (.)

    Hur ska jag göra för att fånga hans intresse ännu mer?

    Hej! Vet inte om kategorin riktigt platsar men jag hittade ingen som passade direkt. Såhär är det. Jag har varit intresserat av en kille på mitt jobb ett tag nu, vi har slängt blickar mellan varandra men jag har inte riktigt våga tro på att han ens tycker att jag ser bra ut. För några veckor sen var vi på firmafest med jobbet. Han tog initativet till att prata. Det slutade med att jag sov hos honom, MEN ingenting hände. Vi pratade hela natten och jag trivdes verkligen i hans sällskap. Dagen efter åkte jag därifrån på morgonen. Vi har inte setts sen dess då vi har jobbat olika pass. Inte pratat heller. Men imorgon så kommer vi att ses på jobbet igen. Vi jobbar på kontor men på olika avdelningar, dock så sitter vi nära varandra.

    Jag vill verkligen fortsätta hålla kontakten med honom. Vi skaffade ett litet internskämt då när vi låg och pratade hemma hos honom hela natten. Tycker ni att jag kan skriva något skämtsamt om det i jobbchatten eller är det för pinsamt? Hur kan jag annars göra för att närma mig honom? Le när jag går förbi? Hjälp en kvinna i nöd ;D

  • Svar på tråden Hur ska jag göra för att fånga hans intresse ännu mer?
  • Anonym (G)

    Beror väl lite på hur ni avslutade det efter att du sov där. Han har inte hört av sig sen dess?

  • Anonym (G)

    Ok. Han kanske är lika blyg eller försiktig som du. Gjorde han nåt närmande tidigare?

  • Anonym (.)

    Jag tror det jag med! Jag han pratar mycket med mig om vi är ute och röker. Brukar ibland luncha med honom då jag är bra vän med en på hans avdelning. Alltid pratat avslappnat och sådär. Han var sjuk idag - typiskt!

Svar på tråden Hur ska jag göra för att fånga hans intresse ännu mer?