• sextiotalist

    Dagens irritaionsmoment

    Måste ni lämna all er Foundation på kläderna när ni provar kläder. Vet inte hur många vita polo jag fick kolla igenom innan jag hittade en som inte hade flera nyanser av brunt

  • Svar på tråden Dagens irritaionsmoment
  • tjockobbe

    Håller med! 


    Har man så jäkla mycket smink på sig att det inte sitter kvar på ansiktet ens så kan man ju åtminstone se till att inte dra plaggen över hela ansiktet när man ska prova!

    Tar ju flera tvättar att få bort om man själv skulle köpa plagget till nedsatt pris pga. att det är skitet.


    Vera 130923 | Bebis 151024 | Läs tinastandar.blogg.se
  • Aniiee

    DÄRFÖR köper jag inte kläder i fysiska butiker.....

    Mitt största irritationsmoment idag är faktiskt också klädrelaterat. Jag upptäckte till min fasa att gympadojorna jag haft i 4 år (Oskyldig) hade spruckit. Jaja, tänkte jag, det är snart vinter, dags att ta fram vinterkängorna i alla fall. Tar fram vinterkängorna och upptäcker till min fasa att även dessa har spruckit.......

    Suck. Tack för den. Nu måste jag köpa nya skor för minst 2000 kr.


    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • HäckHäxan
    Aikido skrev 2015-10-04 19:38:48 följande:

    Skrattande

    För en gångs skull känner jag att jag är helt oskyldig.


    Jag med. Känns ju skönt för en gång skull.
  • sextiotalist
    Aniiee skrev 2015-10-04 20:02:00 följande:

    DÄRFÖR köper jag inte kläder i fysiska butiker.....

    Mitt största irritationsmoment idag är faktiskt också klädrelaterat. Jag upptäckte till min fasa att gympadojorna jag haft i 4 år () hade spruckit. Jaja, tänkte jag, det är snart vinter, dags att ta fram vinterkängorna i alla fall. Tar fram vinterkängorna och upptäcker till min fasa att även dessa har spruckit.......

    Suck. Tack för den. Nu måste jag köpa nya skor för minst 2000 kr.


    Panikköp på din sko så han du sprida ut köpen.
  • Aniiee
    sextiotalist skrev 2015-10-04 20:10:47 följande:
    Panikköp på din sko så han du sprida ut köpen.
    Det får bli något sådant =P
    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Erizajo
    HäckHäxan skrev 2015-10-04 20:07:18 följande:
    Jag med. Känns ju skönt för en gång skull.
    Tjohoo jag är också oskyldig! Har heller aldrig stött på detta problem vilket kanske är konstigt då man ganska ofta ser tjejer som har så mycket foundation att det ser ut som att de har en mask på sig...
  • HäckHäxan
    Erizajo skrev 2015-10-04 22:14:22 följande:
    Tjohoo jag är också oskyldig! Har heller aldrig stött på detta problem vilket kanske är konstigt då man ganska ofta ser tjejer som har så mycket foundation att det ser ut som att de har en mask på sig...
    Nå jag har inte heller sett det men jag handlar sällan kläder och hatar helt ärligt att handla kläder och jag använder inte foundation vet inte ens om jag äger en och gör jag det så är den nog redo för soppåsen.
  • KakanSmakan
    Aniiee skrev 2015-10-04 20:02:00 följande:

    DÄRFÖR köper jag inte kläder i fysiska butiker.....

    Mitt största irritationsmoment idag är faktiskt också klädrelaterat. Jag upptäckte till min fasa att gympadojorna jag haft i 4 år (Oskyldig) hade spruckit. Jaja, tänkte jag, det är snart vinter, dags att ta fram vinterkängorna i alla fall. Tar fram vinterkängorna och upptäcker till min fasa att även dessa har spruckit.......

    Suck. Tack för den. Nu måste jag köpa nya skor för minst 2000 kr.


    Will you be forgiven when the cold grave has come?
    Har fått foundationfläckar på kläder jag beställt online på zalando o Massimo dutti :(
  • Themis

    Håller med om att det är störande, skönt att jag inte behöver använda spackelspade för att våga visa mig på stan.


    Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
Svar på tråden Dagens irritaionsmoment