• 100kgpappa

    Fördomar om swingers

    Spinner vidare lite på den andra tråden jag gjorde, så vad har ni för fördomar/uppfattning om folk som är swingers? Positiva, negativa ellet inga alls kanske?

    Swingersbegreppet är lite otydligt, men i den här tråden så menar jag par som har sex med andra, oavsett konstellation. Allt ifrån sex i samma rum, trekanter, swingersklubbar eller gangbang.

  • Svar på tråden Fördomar om swingers
  • Brunhilde
    Anonym (hh) skrev 2015-10-05 01:07:27 följande:
    Idrott och sex är inte samma sak?
    Senast jag kollade var det inte en av de olympiska grenarna, nej.
  • 100kgpappa
    Brunhilde skrev 2015-10-05 00:37:46 följande:

    De är tjocka, alla har kort hår och de pratar tyska.


    Haha, slägga kallas den grenen som du tänker på.
  • Anonym (§7)

    Vet inte men det känns så sunkigt. Det är nåt som inte stämmer liksom. Det känns som jag har ett hälsosamt motstånd. Varför ska jag ge mig in i detta? Ger det en själslig boost lr är det bara reptilhjärnan och dess känslofält som får föda av att knulla i grupp? Jag vet inte men jag tror att det bara är som en ny drog eller en starkare dos av samma drog. Har man väl gett sig in i det som blir man bara ännu mer beroende. Porr funkar likadant. Beroendeframkallande, som vilken drog som helst. Spel, cigg, kaffe, alkohol, TV, heroin, subutex osv och många många andra piller från farbror doktorn, internet lr din egen kran. (narkotikaförsäljare). Swingers är helt vanliga missbrukare alltså...

  • Anonym (swiger)

    Swigers är som folk mest ,alla sorter tjocka smala långt hår kort hår med anndra ord folk du ser på ICA i Tv dagligen i maktpossitioner . Städaren busschaffören . Ett missbruk ok omdet är det att gilla sex och leva ut det . Tycker det verkar som de flesta är engagerade i sex antingen får du för mycket/lite för fel eller något annat . Så människor som älskar sex och vill ha mer en bara ett parförhållande är missbrukare .

  • Anonym (Lykke Li)
    100kgpappa skrev 2015-10-05 00:35:43 följande:

    Spinner vidare lite på den andra tråden jag gjorde, så vad har ni för fördomar/uppfattning om folk som är swingers? Positiva, negativa ellet inga alls kanske?

    Swingersbegreppet är lite otydligt, men i den här tråden så menar jag par som har sex med andra, oavsett konstellation. Allt ifrån sex i samma rum, trekanter, swingersklubbar eller gangbang.


    Du bekräftar bilden av den typiska mannen för denna läggning.
    Allmänt efterbliven och saknar grundläggande moral som fungerande människor fått lära sig.

    Besitter flertal könssjukdomar och grämer sig över att han inte kan få kladda ner vanliga kvinnor som naturligtvis inte vill ta i han.
    Tar antibiotikakurer tillsammans med de övriga äckel i din sekt och försöker få bort de värsta sviterna.

    Du "100kgpappa" verkar vara en mindre fräsch kille....

  • 100kgpappa
    Anonym (Lykke Li) skrev 2015-10-05 09:15:03 följande:

    Du bekräftar bilden av den typiska mannen för denna läggning.

    Allmänt efterbliven och saknar grundläggande moral som fungerande människor fått lära sig.

    Besitter flertal könssjukdomar och grämer sig över att han inte kan få kladda ner vanliga kvinnor som naturligtvis inte vill ta i han.

    Tar antibiotikakurer tillsammans med de övriga äckel i din sekt och försöker få bort de värsta sviterna.

    Du "100kgpappa" verkar vara en mindre fräsch kille....


    Intressant slutsats, baserat på det enda du vet om mig är jag och min fru har sex med andra i någon form, kan vara så enkelt som att vi har sex med varandra när ett annat par ligger bredvid, jag har inte gett mer info än så i trådstarten.

    Så för att svara på ditt påstående. Så nej, inte direkt efterbliven, har klarat Menas:s inträdesprov och har ett ganska ansvarsfullt chefsjobb...

    Har aldrig någonsin haft en könssjukdom, och inga problem att få ligga med "vanliga" kvinnor om jag vill det.
Svar på tråden Fördomar om swingers