• anna89

    p-piller

    När ni slutade med era p-piller fick ni någon blödning efter några dagar?

  • Svar på tråden p-piller
  • Iowhannah

    Jag fick den vanliga blödningen och sedan var min mens skapligt regelbunden, med en cykel på 26-30 dagar.

  • anna89
    Iowhannah skrev 2015-10-05 10:50:04 följande:

    Jag fick den vanliga blödningen och sedan var min mens skapligt regelbunden, med en cykel på 26-30 dagar.


    Men hur många dagar tog det innan du fick blödningen då?
  • Iowhannah
    anna89 skrev 2015-10-05 11:13:32 följande:

    Men hur många dagar tog det innan du fick blödningen då?


    Det tog 3-4 dagar, men det var så lång tid det tog varje månad (med sockerpiller). Har du slutat med p-piller och inte fått nån blödning?
  • anna89
    Iowhannah skrev 2015-10-05 12:42:04 följande:
    Det tog 3-4 dagar, men det var så lång tid det tog varje månad (med sockerpiller). Har du slutat med p-piller och inte fått nån blödning?
    Jag har inte fått någon mens ännu efter att jag slutade med mina p-piller. Istället har jag fått en svullen mage :-/
  • SecretlyMe
    anna89 skrev 2015-10-05 15:09:06 följande:

    Jag har inte fått någon mens ännu efter att jag slutade med mina p-piller. Istället har jag fått en svullen mage :-/


    Mensen kan strula lite efter piller :) visar test negativt så är det tyvärr bara vänta in mensen. Svullen mage beror antingen på trög mage eller hormoner. Antar att du spänner ut magen? Gör inte det :) Din gravidönskan blir sann så småningom den med. :)
  • anna89
    SecretlyMe skrev 2015-10-05 15:15:48 följande:
    Mensen kan strula lite efter piller :) visar test negativt så är det tyvärr bara vänta in mensen. Svullen mage beror antingen på trög mage eller hormoner. Antar att du spänner ut magen? Gör inte det :) Din gravidönskan blir sann så småningom den med. :)
    Nej det gör jag inte. Den är mindre på morgonen än vad den är på kvällen. Äter som vanligt!
  • SecretlyMe
    anna89 skrev 2015-10-05 15:25:19 följande:

    Nej det gör jag inte. Den är mindre på morgonen än vad den är på kvällen. Äter som vanligt!


    Du kanske ska fundera på laktosintolerans? Låter som det.
  • Cfmilla

    Samma här... Lite värk i höger sidan av magen, inte som mensvärk, och svullen mage. Kanske äl på g?

Svar på tråden p-piller