• Anonym (Ilska)

    Vad gör dig jävligt förbannad?

    Ja här tänkte jag att vi skulle nämna något som gör oss så förbannade att vi kokar inombords. Alltså inte sådant som bara gör en lite lätt irriterad och arg utan sådant som verkligen antänder stubinen hos dig, som nästan får dig att bli våldsbenägen.

    Själv får jag väl börja då.

    Människor som för ett uppenbart inkonsekvent resonemang och inte själva märker hur motsägelsefullt det de säger låter och framstår.

    Människor med "dåligt ölsinne" som misshandlar andra halvt till döds och sedan ändå försöker framstå som att de är goda och snälla människor, och som lök på laxen, menar att de gjorde rätt för att den som misshandlades "förtjänade" det.

    Pedofiler och våldtäktsmän som får lindriga straff.

  • Svar på tråden Vad gör dig jävligt förbannad?
  • Daniel12

    Folk som sprider lögner och förtal om en bara för att de inte gillar en som person eller är avundsjuka. Men skitsnackare i största allmänhet och skvallerkärringar får nävarna att knytas på mig.

  • Anonym (Dryghild)

    När vissa gnäller i oändlighet bakom ryggen men inte kan stå för sina åsikter och inte ens kan säga rakt ut vad de vill ha av en person ansikte-mot-ansikte, om det är något som har missuppfattats eller glömts eller upplevs orättvist.

    Det slutar ofta med något som liknar mobbing, och även chefer kan faktiskt vara mobbade.

  • Mandel

    Idioter och dumheter gör mig förbannad fast i olika grad beroende på graden av idioti och dumhet

    Det är bara idioter som pysslar med mobbing. Det är bara idioter som gnäller konstant. Det är bara idioter som gör upprepade dumheter utan att lära sig av sina misstag. Osv i all oändlighet


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Tonensu

    Barn och djurplågare. Besserwissrar. Folk som lägger sig i för mycket och kommenterar .

  • VictoriaJ02

    Människor som tror att de är godare än andra, eller att de tillhör de godas sida, bara för att de vill ta hit alla nödlidande i hela världen. Det är inte godhet att tycka att svenska ålderspensionärer ska få lida, att svenska barn ska må dåligt och bli mobbade/trakasserade i skolan och att skattebetalare ska betala mer och mer för att finansiera deras blåögda utopi. Överhuvudtaget människor som inte kan se sambandet mellan orsak och verkan, som inte förstår att det inte går att fylla på mer vatten i en hink som redan är fylld till bredden.

    Män som tror att de kan få alla kvinnor genom att charma dem eller skryta om vad de har och äger. Speciellt män som har läst sig till hur man lägrar kvinnor i någon "handbok", så patetiskt så det finns inte. Ungefär som att vi kvinnor vore apparater som det behövs bruksanvisning till. Så jävla ytligt.

    Kvinnor som söker bekräftelse hos en massa olika män och inte drar sig för att ragga på upptagna män. Den kvinna som försöker ragga upp min kille får skylla sig själv om hon får åka plingplongtaxi..

    Djurplågeri som någon annan sa. Också de som är elaka mot sina hundar och slår dem, låter dem vara utan mat eller stänger in dem i något trångt utrymme när de ska åka iväg någonstans. Fy fan!

    Män som blir illa berörda av att en kvinna har en tuff attityd och skinn på näsan. Män som förväntar sig att vi kvinnor alltid ska vara snälla, gulliga, trevliga och osäkra på oss själva/ fnissiga m.m. Jag är gärna snäll och gullig emot den man jag älskar, men fan inte mot alla som tycker att det är så jag ska vara. Då sparkar jag bakut!

  • flygrl

    Människor som tar sig rätten att förnedra och skada andra som inte gjort dom nåt. Särskilt dom som ger sig på barn och djur. Rasister. Mobbare.

  • Snygg kotlett

    Kvinnor som blir sura utan stt tala om varför de är sura. När man ger upp för att gräva i varför de är sura så fortsätter de vara sura. Här visar de sig vara envisa.

    Då träder min djävulska sida fram och jag får helt plötsligt lust att vända upp och ned på universum.

    GAAAAH JAG BÖIR BARA FRUSTRUERAD NÄR JAG TÄNKER PÅ DET


    Snygg svärmor föder snygg dotter
Svar på tråden Vad gör dig jävligt förbannad?