• Anonym (Tjock fitta)

    Tjocka fittor

    Har tjocka kvinnor mulligare och skönare fittor än spinkiga kvinnor? Jag kan tänka mig att man känner ben och skelett när man knullar spinkiga kvinnor?

  • Svar på tråden Tjocka fittor
  • driver28

    Kanske läge att ta reda på hur det känns att ligga med någon över huvud taget? Som frågan är ställd verkar du inte ha upplevt varken eller....

  • Aikido

    Tror du ska åka tillbaka till affären med den där hjärnan. Du har fått ett måndagsexemplar.

  • j a d e
    Aikido skrev 2015-10-07 09:09:30 följande:

    Tror du ska åka tillbaka till affären med den där hjärnan. Du har fått ett måndagsexemplar.


    Reklamera den inom 14 dagar.
  • Halal

    Men TS du får väl testa båda om du Vill. Smala tjejer känner man mer skelett på när man har sex eller ligger eller tar på, det finns liksom inget att ta i. Normal-mulliga och tjocka har man något och ta i och det är mer bekvämt då det inte är benigt och smalt som med en smal person. Det är liksom mer sexigt då det känns som en kvinna, inte som ett barn eller en kille/man som de gör med smala tjejer/kvinnor.

    Detta säger jag inte för och vara elak utan det är ren fakta, man brukar säga att man vill se smal och fin ut i vardagen, men i sängen alltså sex vill man vara mer sexigare dvs va normal viktig/mullig.

  • Anonym (James Stock)
    Halal skrev 2015-10-07 15:03:21 följande:

    Men TS du får väl testa båda om du Vill. Smala tjejer känner man mer skelett på när man har sex eller ligger eller tar på, det finns liksom inget att ta i. Normal-mulliga och tjocka har man något och ta i och det är mer bekvämt då det inte är benigt och smalt som med en smal person. Det är liksom mer sexigt då det känns som en kvinna, inte som ett barn eller en kille/man som de gör med smala tjejer/kvinnor.

    Detta säger jag inte för och vara elak utan det är ren fakta, man brukar säga att man vill se smal och fin ut i vardagen, men i sängen alltså sex vill man vara mer sexigare dvs va normal viktig/mullig.


    MYCKET sant. Mulliga brudar är mycket sexigare och gör en mycket kåtare. MYCKET kvinnligare helt enkelt! Runda goa höfter, maffiga pattar, mjuka sköna lår. Det är det vi tänder på, de flesta killar. Det är jag helt övertygad om.
  • 100kgpappa
    Halal skrev 2015-10-07 15:03:21 följande:

    Men TS du får väl testa båda om du Vill. Smala tjejer känner man mer skelett på när man har sex eller ligger eller tar på, det finns liksom inget att ta i. Normal-mulliga och tjocka har man något och ta i och det är mer bekvämt då det inte är benigt och smalt som med en smal person. Det är liksom mer sexigt då det känns som en kvinna, inte som ett barn eller en kille/man som de gör med smala tjejer/kvinnor.

    Detta säger jag inte för och vara elak utan det är ren fakta, man brukar säga att man vill se smal och fin ut i vardagen, men i sängen alltså sex vill man vara mer sexigare dvs va normal viktig/mullig.


    Hållet med!
  • Anonym (Xxx)

    "tjocka fittor, smala fittor, långa fittor, djupa fittor, och de va gula fittor, , ja de va tillochmed bruna fittor, skitbruuuna fittor Och de va fittor hit och fittor dit dadadadadaaaa...!

  • Anonym (Ren fakta)
    Halal skrev 2015-10-07 15:03:21 följande:

    Det är liksom mer sexigt då det känns som en kvinna, inte som ett barn eller en kille/man som de gör med smala tjejer/kvinnor.

    Detta säger jag inte för och vara elak utan det är ren fakta,


    Först ger du uttryck för högst personliga åsikter och preferenser, och sedan hävdar du att det är ren fakta.

    Tyvärr så funkar det inte så. Du måste lära dig att skilja på dina egna åsikter och fakta. För du är inte facit för hela mänskligheten.
  • Anonym (Mhm)

    Med ditt tankesätt lär du inte få mycket fitta över huvud taget. Beställ hem en lösfitta så du får något iaf :)

Svar på tråden Tjocka fittor