• Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 7 Oct 11:21
    2305 visningar
    9 svar
    9
    2305

    Jag måste vara onormal som vill ha sex varje dag och inte kan ta ett nej

    Jag är 30 år och varit tillsammans i 3 år med min sambo.

    Första 1.5 året hade vi sex flera gånger om dagen, vi har fortfarande sex flera gånger i veckan.

    Men blir jag ratad/eller han är trött så sjunker hela min värld.

    Tror han inte tänder på mig, att jag är ful/äcklig, trots han ändå vill kramas och så, men då går ju jag igång och blir skitsur när det inte leder till nått.

    Problemet är att jag tycker att jag kanske är FÖR tillgänglig, han vet ju han kan få mig när han vill. Jag har inte sagt nej en enda gång till honom.

    Många ggr har jag tänkt jag också ska rata honom, men jag tänder ju så fruktansvärt mycket på honom, blir jättekåt bara av att se honom, så börjar han ta på mig så är det kört.

    Jag börjar tro jag är sexfixerad, kan kolla porr och tillfredsställa mig själv flera gånger om dagen.

    Fantiserar ofta om att män utnyttjar mig.

    Har också fruktansvärt dåligt självförtroende, och tror jag kanske söker bekräftelse genom sex.

    I mitt förra förhållande var jag otrogen massor.

    Nu har jag dock varit 100 % trogen.

    Fler son känner igen sig???

    Man har ju alltid hört att män är dom som vill ha sex hela tiden och är ständigt låta osv.

  • Svar på tråden Jag måste vara onormal som vill ha sex varje dag och inte kan ta ett nej
  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 7 Oct 11:23
    #1

    Ursäkta stavfelen och radbrytningarna, skriver från mobilen.

  • Anonym (???)
    Äldre 7 Oct 11:23
    #2

    Slå upp nymfomani.

  • j a d e
    Äldre 7 Oct 11:24
    #3

    Rekommenderar att du växer upp, sen löser sig det där ska du se.

  • Äldre 7 Oct 11:32
    #4

    Att vilja ha sex varje dag är inga konstigheter. Att inte kunna ta ett nej är däremot inte alls normalt och det låter DEFINITIVT som att du söker bekräftelse genom sex på ett sätt och till en grad så det är direkt osunt.

  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 7 Oct 11:41
    #5

    Jo jag vet ju också att det inte är sunt att inte kunna ta ett nej.

    Jag har haft en väldigt tuff uppväxt och mer eller mindre alltid känt mig oälskad.

    Så tyvärr har jag stort bekräftelsebehov.

    Jag jämför mig jämt med alla andra tycker att alla är så mycket snyggare och bättre än mig, tycker själv jag är värdelös eftersom jag alltid fått höra det, och svårt tro på att min sambo faktiskt älskar mig, vilket han bevisat om & om igen, ändå har jag så svårt ta till mig det.

    Lider av en del psykiska besvär, men drar mig för att söka hjälp. Även om jag ju inser att det är just det jag behöver, innan jag knäcker förhållandet.

  • Anonym (ss)
    Äldre 7 Oct 11:46
    #6

    Sicka en bild på dig så ska vi ses om du är ful ????????????

  • Anonym (Gaby)
    Äldre 7 Oct 11:46
    #7

    Tycker du att ditt värde ligger i att vara en kåt, villig sexpartner? Så när din sambo inte vill ha sex så känner du dig värdelös? För i så fall låter det som att du måste öva upp din självkänsla så att du känner att du är bra och värdefull i dig själv och att ditt värde inte ligger i sexet.

  • scorpi­onking­79
    Äldre 7 Oct 11:54
    #8
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-10-07 11:21:54 följande:

    Jag är 30 år och varit tillsammans i 3 år med min sambo.

    Första 1.5 året hade vi sex flera gånger om dagen, vi har fortfarande sex flera gånger i veckan.

    Men blir jag ratad/eller han är trött så sjunker hela min värld.

    Tror han inte tänder på mig, att jag är ful/äcklig, trots han ändå vill kramas och så, men då går ju jag igång och blir skitsur när det inte leder till nått.

    Problemet är att jag tycker att jag kanske är FÖR tillgänglig, han vet ju han kan få mig när han vill. Jag har inte sagt nej en enda gång till honom.

    Många ggr har jag tänkt jag också ska rata honom, men jag tänder ju så fruktansvärt mycket på honom, blir jättekåt bara av att se honom, så börjar han ta på mig så är det kört.

    Jag börjar tro jag är sexfixerad, kan kolla porr och tillfredsställa mig själv flera gånger om dagen.

    Fantiserar ofta om att män utnyttjar mig.

    Har också fruktansvärt dåligt självförtroende, och tror jag kanske söker bekräftelse genom sex.

    I mitt förra förhållande var jag otrogen massor.

    Nu har jag dock varit 100 % trogen.

    Fler son känner igen sig???

    Man har ju alltid hört att män är dom som vill ha sex hela tiden och är ständigt låta osv.


    Känner igen det du beskriver, skillnaden är bara att min fru inte är intresserad av sex, så varje gång man anspelar på sex och uppvaktar och blir rattad, blir jag bara ännu mer sexuellt frustrerad. Söker du andra sätt på att bli bekräftad och få mitt sexuella utlopp, det kan bli porrsajter, chatta och tom sexuella träffar som lett till otrohet. Sjukaste är att jag blir bara kåtare och kåtare för varje gång hon ratar mig. 

    Man kan säga att jag aldrig blir mätt!  
  • Anonym (Jag oxå)
    Äldre 7 Oct 14:11
    #9

    Förstår precis TS! Samma här!

    Låg självkänsla, jämför mig med alla som är snyggare än mig. Har aldrig sagt nej och i början var min sambo jätteglad för min sexualitet. Nu är det inte lika intressant längre. Jag vill kunna säga nej och vänta ut honom lite men så rör han på mig och jag blir superkåt.... Och vips så har vi sex.

    Tror med vi behöver jobba på vårat självförtroende...

Svar på tråden Jag måste vara onormal som vill ha sex varje dag och inte kan ta ett nej