• Anonym (Klas Klätte­rmus)
    Äldre 7 Oct 17:40
    64132 visningar
    115 svar
    115
    64132

    Får din kille komma i din mun?

    Så, låter du din kille komma i din mun? Finns det gånger han får, respektive inte får det?

    Motivera gärna, både ni som är för och emot.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får din kille komma i din mun?
  • Anonym (Jepp)
    Äldre 7 Oct 20:08
    #1

    Fanns inget bra svar för mig då jag inte "älskar det" men om min kille kan få mer njutning och tycker om det så gör jag det gärna för honom

  • Anonym (Klas Klätte­rmus) Trådstartaren
    Äldre 7 Oct 20:08
    #2

    Ingen som vill att han använder kondom för att få komma i munnen?

    Ni som klickat ja, är det själva grejen att han kommer i er mun (att ni ger honom njutning med munnen) eller vill ni åt hans sperma? Att det är grejen att han kommer i munnen alltså.

  • Anonym (vegan­)
    Äldre 7 Oct 20:10
    #3

    ..."vill åt hans sperma"....

    Oj, vad tror du egentligen att du är? Näringstillskott?

  • Anonym (Jepp)
    Äldre 7 Oct 20:56
    #4

    I spit! Nej det är inte sperman man vill åt det handlar (för mig) om att ge min partner njutning

  • Anonym (Kucke­liku)
    Äldre 7 Oct 21:34
    #5

    Fåniga alternativ.

    Tror inte många kvinnor älskar att svälja slem och kondom använder vi aldrig heller. Men det är häftigt att ge sin partner njutning och då får han också komma i min mun om han vill. Nu är inte min man tokig i oralsex konstigt nog även om han uppskattar när jag tar den långt ner i halsen, han gör hellre andra saker.

    Började han tjata om en avsugning med svälj om dagen hade jag väldigt fort blivit less och bara sagt Nope, nix, not gonna happen.

  • Anonym (....)
    Äldre 7 Oct 21:43
    #6

    Nej det är inte sperman jag är ute efter. Jag älskar hela grejen med att han kommer i min mun.

  • Anonym (Klas Klätte­rmus) Trådstartaren
    Äldre 7 Oct 23:09
    #7
    Anonym (vegan) skrev 2015-10-07 20:10:59 följande:

    ..."vill åt hans sperma"....

    Oj, vad tror du egentligen att du är? Näringstillskott?


    Njae, det är ju proteinrikt men jag tänkte att någon, några kanske går igång på själva sperman och inte bara att han kommer så det var därför jag skrev så. :)
  • Anonym (kåtfi­a)
    Äldre 7 Oct 23:20
    #8
    Anonym (Klas Klättermus) skrev 2015-10-07 23:09:32 följande:

    Njae, det är ju proteinrikt men jag tänkte att någon, några kanske går igång på själva sperman och inte bara att han kommer så det var därför jag skrev så. :)


    Ja kanske om man är hungrig på gränsen till utsvulten som man föredrar ta satsen i munnen för näringens skull.

    Själv gillar jag det mest för att det är en lite porrig sak att göra plus att jag vill att killen ska njuta.
  • A.K.
    Äldre 8 Oct 00:45
    #9

    Till er som tycker om att få sperma i munnen, spelar det någon roll om killen runkar själv och sprutar er i munnen mot att det är ni som får killen att komma med mun/händer?

  • Äldre 8 Oct 09:04
    #10

    Javisst, jag tycker det är hett!

Svar på tråden Får din kille komma i din mun?