• Anonym (ts)

    Dåligt sex

    Hur länge har du stått ut med dåligt sex?

    Jag har inte stått ut länge med det.

    Undrar bara: hur ska jag få henne att fatta? Hon är blyg. Hon gör inte så mycket för mig. Rätt lat. Ngn kille som varit i liknande situation?

  • Svar på tråden Dåligt sex
  • ondar

    Prata! Säg vad du tycker om, fråga vad hon tycker om? Hon kanske tycker att du är lika kass men vågar inte prata om det.

  • Anonym (Jenny)

    Uppmuntra henne, berätta om vad du skulle älska att hon gjorde(lite i taget), ge henne komplimanger för sin kropp mm som stärker hennes självförtroende. Är hon osäker och blyg i sängen får du vara väldigt försiktig så det du säger inte känns som kritik mot henne, det skulle göra att hon säkert känner sig ännu osäkrare!

  • Anonym (ts)
    ondar skrev 2015-10-08 14:57:40 följande:

    Prata! Säg vad du tycker om, fråga vad hon tycker om? Hon kanske tycker att du är lika kass men vågar inte prata om det.


    Men hon säger fan inte när man frågar henne!!
  • Anonym (ts)
    Anonym (Jenny) skrev 2015-10-08 15:16:55 följande:

    Uppmuntra henne, berätta om vad du skulle älska att hon gjorde(lite i taget), ge henne komplimanger för sin kropp mm som stärker hennes självförtroende. Är hon osäker och blyg i sängen får du vara väldigt försiktig så det du säger inte känns som kritik mot henne, det skulle göra att hon säkert känner sig ännu osäkrare!


    Bra, tack.
  • Anonym (Kille)

    Jag är i samma sits. Jag har provat allt. Pratat med henne på ett vänligt o uppmuntrande sätt. Frågat om hon vill se på porr nån gång. Köpt leksaker o försökt få input vilka hon gillar. Frågat vad hon gillar i sängen, osv, osv. Gett henne beröm när hon tar minsta initiativ.

    Verkligen ansträngt mig för att inte låta kritisk.

    Men hon verkar inte vidare intresserad av att vi utvecklas på området:)

    Svår nöt att knäcka.

  • Anonym (ts)
    Anonym (Kille) skrev 2015-10-10 01:23:42 följande:

    Jag är i samma sits. Jag har provat allt. Pratat med henne på ett vänligt o uppmuntrande sätt. Frågat om hon vill se på porr nån gång. Köpt leksaker o försökt få input vilka hon gillar. Frågat vad hon gillar i sängen, osv, osv. Gett henne beröm när hon tar minsta initiativ.

    Verkligen ansträngt mig för att inte låta kritisk.

    Men hon verkar inte vidare intresserad av att vi utvecklas på området:)

    Svår nöt att knäcka.


    Hon är nog ganska nöjd helt enkelt. Du ger henne det som passar henne, åtminstone upp till en högre procent. Frågan är om du får det du vill ha? Hur känner du eg?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (ts) skrev 2015-10-10 01:28:47 följande:

    Hon är nog ganska nöjd helt enkelt. Du ger henne det som passar henne, åtminstone upp till en högre procent. Frågan är om du får det du vill ha? Hur känner du eg?


    Det känns tråkigt eftersom det inte går att prata med henne(hon hatar prata seriöst om vårt sexliv) eller få till nån förändring.
  • Anonym (ts)
    Anonym (Kille) skrev 2015-10-10 01:37:20 följande:

    Det känns tråkigt eftersom det inte går att prata med henne(hon hatar prata seriöst om vårt sexliv) eller få till nån förändring.


    Vad tycker du om? fungerar inte. Vad går du igång på? Hur vill du ha det? Nej. Det är mer Om jag gör såhär, hur känns detta, vad händer i dig då? Men liksom börjar skruva på sig. Suck.
Svar på tråden Dåligt sex