• Anonym (Farligt)

    Jag har en farlig fru

    Min fru är en mycket konstig kvinna.

    Hon skriker och gapar här hemma. Hon är också mycket arg. Hon bestämmer också. Hon skriker ofta.

    Jag misstänker att hon kanske är feminist på grund av dessa "symptom"?

  • Svar på tråden Jag har en farlig fru
  • Anonym (Farligt)
    Tokbus skrev 2015-10-08 19:20:53 följande:

    Och vad vill du Diskutera?


    Hennes symptom-om hon "lider" av feminism?
  • Anonym (Farligt)
    Anonym (lm) skrev 2015-10-08 19:20:47 följande:

    Ge henne en smäll så hon lär sig att veta hut!


    Ja det skulle jag om inte det var förbud mot hustrumisshandel...
  • Tokbus

    Tror inte hon lider av feminism det är ingen sjukdom. Verkar mer som du lider av någon manlig föreställning om att kvinnor inte är värda något mer en en smäll så hon lär sig veta hut. Separea från henne och gör er båda en tjänst.

  • Anonym (Farligt)
    Tokbus skrev 2015-10-08 19:29:53 följande:

    Tror inte hon lider av feminism det är ingen sjukdom. Verkar mer som du lider av någon manlig föreställning om att kvinnor inte är värda något mer en en smäll så hon lär sig veta hut. Separea från henne och gör er båda en tjänst.


    Du håller hennes hand och verkar tycka det är bra att hon skriker här hemma. Det säger ganska nycket om dig som person
  • Tokbus
    Anonym (Farligt) skrev 2015-10-08 19:35:10 följande:
    Du håller hennes hand och verkar tycka det är bra att hon skriker här hemma. Det säger ganska nycket om dig som person

    Nej det tycker jag inte är ok skrika är aldrig rätt och det är illa . Men jag svarade på om hon lider av Feminist. Och att du tyckte hon skulle ha en smäll om det var lagligt. För mig finns det bara Humanism män och kvinnor är lika värda ska ha samma rättigheter och skyldigheter . Förutom de rent biologiska som vi inte kan styra över.
  • Dixie

    Ja, det låter det som, men det finns ett botemedel - lyssna på din fru och behandla henne med respekt så löser sig nog hennes diagnos!


    Anonym (Farligt) skrev 2015-10-08 19:21:40 följande:

    Hennes symptom-om hon "lider" av feminism?


  • Anonym (jaha?)

    Hysteriska gapande individer botas bäst av en lavett.


     

  • Tokbus
    Anonym (jaha?) skrev 2015-10-08 19:56:39 följande:
    Hysteriska gapande individer botas bäst av en lavett.  

    Så folk blir snälla av att få en smäll ?
  • Anonym (Mullig mansgris)
    Anonym (Farligt) skrev 2015-10-08 19:18:37 följande:

    Min fru är en mycket konstig kvinna.

    Hon skriker och gapar här hemma. Hon är också mycket arg. Hon bestämmer också. Hon skriker ofta.

    Jag misstänker att hon kanske är feminist på grund av dessa "symptom"?


    Snarare dominant eller kanske rent av en borderline kvinna?
    Kan också vara så att det finns en outredd NPF diagnos.

    Skrattar och säger, en del feminister borde också utredas psykologiskt. De är inte helt friska. Men flertalet feminister är det. Men det är de icke friska som skriker och gapar och de friska försvinner i bruset av de icke friska.

    Skit samma vad din fru är eller inte är. Det är faktiskt upp till dig att välja om du vill ha det som du har det. Du är faktiskt ganska fri att gå.

    Vi kan lyssna på ditt gnäll, men det är du som äger att göra något åt det.
  • Anonym (Mullig mansgris)
    Dixie skrev 2015-10-08 19:50:30 följande:

    Ja, det låter det som, men det finns ett botemedel - lyssna på din fru och behandla henne med respekt så löser sig nog hennes diagnos!


    Lyssna på någon som skriker eller ha respekt för den som skriker och gapar är som att premiera felaktigt beteende!
  • Dixie
    Anonym (Mullig mansgris) skrev 2015-10-08 20:36:32 följande:
    Lyssna på någon som skriker eller ha respekt för den som skriker och gapar är som att premiera felaktigt beteende!
    givetvis ska man ju börja lyssna tidigare så persons inte behöver börja skrika! låter ju helt klart som om TS fru är frustrerad - det hade jag också varit om jag hade behövt vara gift med en så okunnig man, som tror att feminism är en sjukdom......
  • Anonym (Mullig mansgris)
    Dixie skrev 2015-10-08 21:28:10 följande:
    givetvis ska man ju börja lyssna tidigare så persons inte behöver börja skrika! låter ju helt klart som om TS fru är frustrerad - det hade jag också varit om jag hade behövt vara gift med en så okunnig man, som tror att feminism är en sjukdom......
    Det var nog mer jag som jämställde vissa feminister som inte helt friska i den runda planeten.

    O va då, behöva vara gift. Du vet Sverige och ingen tvingar någon till att vara gift?

    Så kan vi sluta med det där att alltid en kvinna är ett menlöst, svagt och klent offer. Bara det innebär att vi aldrig får någon jämställdhet... Som att spotta på kvinnor att det aldrig kan bli något av dem för de alltid är menlösa, svaga och klena offerkoftor....
Svar på tråden Jag har en farlig fru