• Anonym (Rocco)

    Jag är Polly!

    Min fru brukar ta med sig sina manliga kollegor hem som alla brukar sätta på mig.
    Detta är romantiskt och fint tycker vi.
    Min fru har 3-4 andra äktenskap.
    Detta borde vara normen för alla människor, inget kan stärka ett äktenskap så mycket som att se när ens fru blir gruppknullad.

    Vi är mycket bra föräldrar även om vi inte vet vem som egentligen är pappan till dem .
    Det är bara rasister som inte gillar oss polly, nu ska jag bli gruppknullad av mina tre pojkvänner.

  • Svar på tråden Jag är Polly!
  • IsDimma

    Med tre, fyra äktenskap till förutom med dig undrar jag bara lite över logistiken. Var bor hon? Med vem? Eller har hon bestämda dagar då hon bor hos respektive man/kvinna? Har du eller hon eller båda barn? Hur funkar det?
    Jag är mest nyfiken

  • Anonym (Rocco)
    IsDimma skrev 2015-10-08 20:06:53 följande:

    Med tre, fyra äktenskap till förutom med dig undrar jag bara lite över logistiken. Var bor hon? Med vem? Eller har hon bestämda dagar då hon bor hos respektive man/kvinna? Har du eller hon eller båda barn? Hur funkar det?
    Jag är mest nyfiken


    Det är egentligen oklart hur många äktenskap hon är i.
    När vi röker hash så brukar det klarna mer och hon ringer då efter allihopa.
    Jag brukar också kladda på männen det gillar hen.

    Samhället diskriminerar oss Polly! Ibland så kan jag slakna när jag tänker på alla inskränkta fascister som inte gillar oss.

  • Anonym (Du igen)

    Är det du som är "doktorn" och "Anabolakillen" också?

  • Anonym (hi hi)

    Varför käñer ni er diskriminerade av samhället? Ni får göra vad ni vill bara ni själva är nöjda och inte blandar in de som inte vill , att du är bi är inget problem om du och din Fru är nöjda .

  • Anonym (Rocco)

    Jag är porrstjärnan och swingern Rocco!

  • Anonym (stavning är A och O)

    är du polly? Skrattande
    Du menar som en papegoja som heter Polly, eller som godiset polly kanske?

     eller menar du rent av "poly" 

  • Anonym (Rocco)
    Anonym (hi hi) skrev 2015-10-08 21:18:20 följande:

    Varför käñer ni er diskriminerade av samhället? Ni får göra vad ni vill bara ni själva är nöjda och inte blandar in de som inte vill , att du är bi är inget problem om du och din Fru är nöjda .


    Min fru vill att jag ska ha många pojkvänner, hen blir kåt av detta.
    Jag ska blanda in de som inte vill också, de är bara fördomsfulla,
    alla ska med i min swing klubb!
  • Anonym (Rocco)
    Anonym (stavning är A och O) skrev 2015-10-08 21:21:51 följande:

    är du polly? Skrattande
    Du menar som en papegoja som heter Polly, eller som godiset polly kanske?

     eller menar du rent av "poly" 


    Polly, Poly, Swinga, att svinga.
    Så länge som man är bered att svinga mot allmänheten så spelar stavningen ingen roll.
    Jag är mycket kåt nu.
  • Anonym (hi hi)
    Anonym (Rocco) skrev 2015-10-08 21:24:17 följande:
    Min fru vill att jag ska ha många pojkvänner, hen blir kåt av detta. Jag ska blanda in de som inte vill också, de är bara fördomsfulla, alla ska med i min swing klubb!

    Jaha men då är det våldtäkt och är man inskränkt och rasist om man inte vill bli det .?
  • Anonym (Rocco)
    Anonym (hi hi) skrev 2015-10-08 21:27:04 följande:

    Jaha men då är det våldtäkt och är man inskränkt och rasist om man inte vill bli det .?
    Det finns verkligen mycket fördomar mot oss polys och swingers här!
    Min fru har så mycket kärlek att hon har 3,4 eller kanske mer män.
    Ni som är monogama vet inte vad kärlek är.
    Jag är mycket kåt nu, ska porrsurfa om gruppsex.  
  • Anonym (hi hi)
    Anonym (Rocco) skrev 2015-10-08 21:34:01 följande:
    Det finns verkligen mycket fördomar mot oss polys och swingers här! Min fru har så mycket kärlek att hon har 3,4 eller kanske mer män. Ni som är monogama vet inte vad kärlek är. Jag är mycket kåt nu, ska porrsurfa om gruppsex.  

    Jag har inga fördommar om hur du och din fru lever med era sexpartner . Men fördommar om troll med luden svans har jag .
  • Anonym (Rocco)
    Anonym (hi hi) skrev 2015-10-08 21:59:30 följande:

    Jag har inga fördommar om hur du och din fru lever med era sexpartner . Men fördommar om troll med luden svans har jag .
    Blir mycket kåt när du kallar min lem för "luden svans"
    Du är nog också en kåt swingare, det behövs mer sånt på forumet.
    Jag ska öppna en privat del på forumet där alla porrswingare får va med.
Svar på tråden Jag är Polly!