• Äldre 8 Oct 22:09
    3360 visningar
    7 svar
    7
    3360

    Hjälp! är min dotter attraherad av mig?!

    Hej det är med en klump i magen jag vänder mig till er på forumet här för hjälp och råd i denna jobbiga situation.

    Jag är far till två döttrar en på 14 år och den andra är 12. Det har på något sätt blivit att min äldre dotter alltid går till mig när hon vill ha hjälp oavsett om det är små saker som läxor eller större bekymmer som hon ibland känner och jag försöker alltid att stötta och trösta henne på bästa sätt.

    Min fru har sedan ett år sedan börjat jobba mycket mer och är ofta borta flera dagar i taget (flygvärdinna) så det är inte det lättaste att vara "själv" med mina barn.

    Nu till den upptäckt jag gjorde för två dagar sen när dotterns dator strulade och hon bad mig att fixa den. Jag råkade av en ren slump hitta en mapp i datorn som var döpt med en massa siffror och var ju då tvungen att kolla vad det var för något.

    Inuti den här mappen hittar jag ett tjugotal bilder på mig bla när jag ligger barbröstad på stranden (från semestern).

    Det fanns en bild där jag var helt naken som min fru tog på mig från en weekend där jag och hon var för två år sen utan barnen med oss. Den här bilden har kopierats från min och min frus laptop som vi delar.

    Det liksom vände sig ordentligt i magen på mig.. varför har hon sparat dessa?! Jag har inte en aning om jag ska säga något eller låta det vara men det känns inte helt okej.

    Att berätta detta för min fru i nuläget är helt uteslutet då hon är av den strängare sorten och kan ibland gå berserk när barnen inte uppför sig som hon vill. Ja ibland kan hon vara ganska "kall".

    Min dotter känner saker och ting väldigt djupt då hon kan bli helt förstörd efter en basketträning då hon missat en pass eller liknande. Om jag berättar om vad jag hittade vet jag inte hur hon kommer reagera.

    Jag vet inte vad jag ska ta mig till?! Alla råd stora som små uppskattas. Jag har försökt låta det vara men det gör mig sömnlös.. överreagerar jag? Jag älskar henne över allt annat och hoppas inte att hon mår dåligt över detta.

  • Svar på tråden Hjälp! är min dotter attraherad av mig?!
  • Anonym (M)
    Äldre 8 Oct 22:12
    #1

    Puff

  • Anonym (meh)
    Äldre 8 Oct 22:12
    #2

    Du får la sätta på henne.

    Nej jag skämtar såklart. Men det är väl bra att hon ser dig som någon slags bra man förhoppningsvis. Kommer hon välja någon liknande kanske.

    Tror du gör en höna av en fjäder.

  • Anonym (mmm)
    Äldre 8 Oct 22:13
    #3

    låter som om hon är nyfiken på manskroppen? kanske mest är av enkelhet hon sparat bilder på dg, bilder som redan fanns än att ladda ner bilder på killar från nätet? 
    du kanske kan fråga henne nån gång om hon har några snygga killar i skolan eller så, se hur hon reagerar av att prata om killar?

  • Äldre 8 Oct 23:34
    #4

    Tror snarare att då din fru är sträng, hård och kall och helt enkelt verkar skita i barnen så har din dotter dig som sin förebild och gillar dig men inte på det sättet som du tror...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (dotte­rn)
    Äldre 8 Oct 23:42
    #5

    Inte på det sättet, pappa!

  • Äldre 9 Oct 00:03
    #6

    Ja, jo, NU är det fredag. Någon var lite tidigt ute.

  • Anonym (Men Gud.)
    Äldre 9 Oct 00:47
    #7

    Vad tänker du med?

    Kan ju vara din fru som lagt över bilderna.

    Om inte, hon vill ha bilder av sin pappa såklart.

    Ni är familj, ni har väl för fan varit nakna inför varandra. Du kan chilla!!! Gud!!!

Svar på tråden Hjälp! är min dotter attraherad av mig?!