• Äldre 8 Oct 22:56
    1708 visningar
    7 svar
    7
    1708

    Jag e ledsen :(

    Jag sms skrev till en tjej från jobbet för någon veckan sedan, vi lär väl ses på jobb fler gånger. 

    Och nu ikväll så sms henne och frågade vad hon skulle hitta på till helgen ? 
    Men blev förvånade hon svara mig inte på sms, ja väntade 1 timme 2 timmar inget sms sen skrev jag har jag gjorde något fel, sagt något fel, får inget svara. 

    Vad tror ni felet är ? 

  • Svar på tråden Jag e ledsen :(
  • Äldre 8 Oct 22:59
    #1

    Hon kanske helt enkelt inte vill ha någon kontakt med sina kollegor utanför jobbet. Sluta smsa henne om hon inte svarar dig, då finns det inget intresse från hennes sida.

  • Äldre 8 Oct 23:01
    #2

    Eller så är hon upptagen med nåt annat.

  • neverp­reggo
    Äldre 8 Oct 23:03
    #3
    +1

    Ja jisses... måste man svara på 2 timmar? Efter sms 2 vettesjutton om jag skulle svara, orkar inte inte med folk som kräver svar på direkten.

  • Äldre 8 Oct 23:13
    #4

    Ibland tittar jag bara på mobilen två gånger på dygnet. En gång på morgonen när jag vaknat, och en gång på kvällen innan jag ska sova. Det är många gånger att jag inte har hört mobilen under dagen.

    Vissa kan ha väldigt dåligt täckning hemma och då kan det vara så att dom bara får täckning först när dom har åkt hemifrån

    Och om din kollega har kontantkort så kanske hon inte har hunnit fylla på mobilen

  • Äldre 8 Oct 23:37
    #5

    SMS är ett fördärv ring istället.
    Hade du ringt så hade du iaf fått ett svar...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 8 Oct 23:40
    #6
    Frontline skrev 2015-10-08 23:37:32 följande:

    SMS är ett fördärv ring istället.

    Hade du ringt så hade du iaf fått ett svar...


    Jepp. Förmodligen. Är det viktigt skickar man inte sms.
  • Äldre 9 Oct 09:33
    #7

    Creepy att du skickade det andra smset, då gjorde du det till en större grej. Du kan ju inte kräva svar så fort av en kollega, verkar bara jättekonstigt....

    Låt det va!!

Svar på tråden Jag e ledsen :(