• Äldre 9 Oct 01:42
    1003 visningar
    6 svar
    6
    1003

    Vad är det sämsta med din fru?

    Lista alla saker med din fru du tycker är dåligt.

  • Svar på tråden Vad är det sämsta med din fru?
  • Anonym (Tråki­g hustru­)
    Äldre 9 Oct 03:01
    #1

    Vad tycker du själv är dåligt med din fru?

    Nu råkar jag vara en fru själv, gift med en make som aldrig, aldrig, aldrig skulle påpeka att något var dåligt med mig. Han får mig att må bra och jag gör mitt yttersta för att han ska må bra.

    Jag vet att han har önskemål om ett mer frekvent sexliv. Jag försöker tillmötesgå honom men som gravid med 4 barn i huset, jobb och alla tråkiga måsten så finns inte riktigt orken där länge. För tillfället så får han nöja sig med 1-2 ggr/mån. Hoppas att han kan stå ut med mig under den här perioden. Och att han inte går runt och retar sig på mig utan att jag vet om det :)

  • Äldre 9 Oct 03:38
    #2
    Anonym (Tråkig hustru) skrev 2015-10-09 03:01:02 följande:

    Vad tycker du själv är dåligt med din fru?

    Nu råkar jag vara en fru själv, gift med en make som aldrig, aldrig, aldrig skulle påpeka att något var dåligt med mig. Han får mig att må bra och jag gör mitt yttersta för att han ska må bra.

    Jag vet att han har önskemål om ett mer frekvent sexliv. Jag försöker tillmötesgå honom men som gravid med 4 barn i huset, jobb och alla tråkiga måsten så finns inte riktigt orken där länge. För tillfället så får han nöja sig med 1-2 ggr/mån. Hoppas att han kan stå ut med mig under den här perioden. Och att han inte går runt och retar sig på mig utan att jag vet om det :)


    Har ingen fru.

    Oj, så sällan? Jag som tycker en gång om dagen är perfekt.
  • Anonym (Make)
    Äldre 9 Oct 03:42
    #3
    +1

    Det är tråkigt att vi fann varandra så sent i livet.

  • Äldre 9 Oct 03:50
    #4
    Anonym (Make) skrev 2015-10-09 03:42:12 följande:

    Det är tråkigt att vi fann varandra så sent i livet.


    Vad är det tråkiga med det?
  • Anonym (Man)
    Äldre 9 Oct 11:27
    #5

    Min fru är fantastisk. Det enda negativa jag lan komma på är att baken börjat bli för fläskig och sladdrig och att hon kissar på sig ibland. Men egentligen är det nog struntsaker i det stora hela.

  • Anonym (Toffe­)
    Äldre 9 Oct 12:12
    #6

    Att hon gnäller över skitsaker hela tiden, dag efter dag!

    Att hon anser det är värt att starka gräl varje dag pga det är skitit på skärbrädan!

    ORKA!

Svar på tråden Vad är det sämsta med din fru?