• Anonym (Hur göra??)

    Hemsk f****a på min nya tjej!

    Jag är en man på 34 år och jag har haft flera förhållanden och ett antal ONS.

    Jag har nu träffat en UNDERBAR kvinna som är bra på alla sätt och vis, jag har även börjat bli riktigt kär i henne!

    MEN.... hon har en hemsk vagina.... långa läppar och...allmänt märklig...

    INGEN av mina tidigare tjejer har sett ut så.....

    Min kåthet försvinner när jag tittar på henne eller går ned på hon.....

    Hur ska jag "komma över" detta??

    ALLVARLIGT, jag är INGET troll!

    Jag vill verkligen få tips som kan hjälpa mig av er som kan relatera till detta problem!

  • Svar på tråden Hemsk f****a på min nya tjej!
  • Teddis

    Eller är du en tjej fittkomplex?

    Du behöver lära känna läpparna bättre bara. Bli ett med dem så småningom.

  • Anonym (.)

    Jag har varit där också. Inte så underbar kvinna som din. Därav gjorde jag slut.

    Men hade den kvinnan varit underbar, så hade jag aldrig låtit en ful fitta komma ivägen.

    En underbar kvinna släpper man inte. Det finns nästan inga underbara kvinnor, mest idioter och svin som ingen vill ha på dejtingmarknaderna.

  • Anonym

    "långa läppar och...allmänt märklig"


    Skulle tro att de flesta män skulle finna det extra upphetsade med en sådan f***a. Helt ärligt, långa läppar är eggande och sjukt sexigt, likaså om den ser särpräglad och annorlunda ut. Helt klart ett par snäpp vassare än en ordinär. Klart lättare att suga och slicka på läppar som är långa. 

  • Anonym (x)

    Min första pojkvän sa alltid att min f***a va superskön och fin. Jag hade inte en tanke på att den var "annorlunda" förrän jag träffade nästa kille som direkt kommenterade det och sa att jag såg ut som en kille mellan benen. Jag tänkte att han bara var en idiot, men även nästa kille kommenterade det. Han sa inte att det var något negativt men påpekade att ingen av hans ex hade så långa. Det kändes som ett slag i magen. Jag gick i tankarna länge på att operera, och än idag vågar jag inte visa mig naken i första taget. Men jag tänker inte begå övergrepp på mig själv för någon man. Så TS om du har problem med hur hon ser ut, kolla inte! Eller gör slut och hitta en annan tjej. 

  • Anonym (va?)

    Vadå långa läppar? Menar du att de inre läpparna sticker ut? Eller att de yttre är tjocka och stora? Eller att hela musen är stor? 

  • Anonym (Nejnej)
    Anonym skrev 2015-10-09 18:25:35 följande:

    "långa läppar och...allmänt märklig"


    Skulle tro att de flesta män skulle finna det extra upphetsade med en sådan f***a. Helt ärligt, långa läppar är eggande och sjukt sexigt, likaså om den ser särpräglad och annorlunda ut. Helt klart ett par snäpp vassare än en ordinär. Klart lättare att suga och slicka på läppar som är långa. 


    Äckligt. Jag finner inget upphetsande med en sådan fitta. Jag gillar streckfittor.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym skrev 2015-10-09 18:25:35 följande:

    "långa läppar och...allmänt märklig"

    Skulle tro att de flesta män skulle finna det extra upphetsade med en sådan f***a. Helt ärligt, långa läppar är eggande och sjukt sexigt, likaså om den ser särpräglad och annorlunda ut. Helt klart ett par snäpp vassare än en ordinär. Klart lättare att suga och slicka på läppar som är långa. 


    ...men nu tyckte ju inte ts det!
  • Anonym (va?)

    Vad fan är en streckfitta?
    Anledningen till att jag frågar är att jag misstänker att jag kvalar in som långfittad....

  • Anonym (Nejnej)
    Anonym (va?) skrev 2015-10-09 23:47:22 följande:

    Vad fan är en streckfitta?
    Anledningen till att jag frågar är att jag misstänker att jag kvalar in som långfittad....


    Streckfitta är när fittan är som ett hamburgerbröd. Allt samlat och fint när den är ihopslagen, och inget som sticker ut och äcklar sig när den öppnat sig.
Svar på tråden Hemsk f****a på min nya tjej!