• nepe

    BIM november 2015

    Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

  • Svar på tråden BIM november 2015
  • Ellpi

    Hoppas det blir många plus som kan lysa upp i novembermörkret.

    Både jag och sambon fyller år i november så jag tänker att vi kan få ett plus i gemensam födelsedagspresent! Det borde väl vara rimligt att förvänta sig? Cool

  • nepe
    Ellpi skrev 2015-10-10 11:00:13 följande:

    Hoppas det blir många plus som kan lysa upp i novembermörkret.

    Både jag och sambon fyller år i november så jag tänker att vi kan få ett plus i gemensam födelsedagspresent! Det borde väl vara rimligt att förvänta sig? Cool


    Absolut! Världens bästa födelsedagspresent! Hoppas dock att vi inte behöver vänta till vår födelsedagsmånad i juli hehe :D

    När har du BIM?
  • 201405

    Då får jag hoppa in här, mensen kom idag 3 dagar sen :/

    Äl runt 25-29 och bim 9 november :) det blir andra försöket för första barnet!

  • 8airam8

    Hoppar in jag med då mensen kom fem dagar sent efter det att jag tog ut spiralen ???? Dagen då mensen förhoppningsvis inte kommer är 5 november, och det skulle i så fall vara vårt första försök till ett gemensamt barn. Jag har två barn sedan tidigare, och med första så fick jag plus på stickan den 4 november året innan hon föddes ????

  • Ellpi
    nepe skrev 2015-10-10 22:00:57 följande:
    Absolut! Världens bästa födelsedagspresent! Hoppas dock att vi inte behöver vänta till vår födelsedagsmånad i juli hehe :D

    När har du BIM?
    Nej, vi får hålla tummarna att det blir en bebis som tittat ut i juli istället!

    Jag borde ha BIM ca 2 november men det beror på om ägglossningen är punktlig eller inte. Vi är på vårt andra försök nu. 

    När har du BIM och har ni försökt innan?
  • Ellpi
    201405 skrev 2015-10-10 22:22:44 följande:

    Då får jag hoppa in här, mensen kom idag 3 dagar sen :/

    Äl runt 25-29 och bim 9 november :) det blir andra försöket för första barnet!


    Vi är också på andra försöket på första barnet!

    Känner mig lite som en nybörjare, men visst är det spännande!?
  • nepe
    Ellpi skrev 2015-10-11 08:01:58 följande:
    Nej, vi får hålla tummarna att det blir en bebis som tittat ut i juli istället!

    Jag borde ha BIM ca 2 november men det beror på om ägglossningen är punktlig eller inte. Vi är på vårt andra försök nu. 

    När har du BIM och har ni försökt innan?
    Andra försöket första barnet här också :) Har bim 5 november!
  • nepe
    201405 skrev 2015-10-10 22:22:44 följande:

    Då får jag hoppa in här, mensen kom idag 3 dagar sen :/

    Äl runt 25-29 och bim 9 november :) det blir andra försöket för första barnet!


    Välkommen! Andra försöket här också. Nu är det vår tur!
Svar på tråden BIM november 2015