• Trophywife

    Skäms ni inte?

    Hej, har en fråga till alla er tjejer där ute. Skäms ni inte när ni går klädda fult?Eller hur ni bara är allmänt fula?

    Var inne i Stockholm centrum häromdagen och tänkte över hur trashy Stockholm har blivit.
    Själv gick jag runt i mina Gucci Jeans, Versace tröja som skar i en perfekt urringning, i mina Christian Louboutin heels och en Louis Vuitton väska. Mitt hår var även fixat och mitt smink satt perfekt

    Och vad ser jag? 80% av alla kvinnor går runt i fattiga ullared kläder i fula skor och någon jävla plastkasse som väska. Inget smink har dom heller och något spår efter en skönhetsoperation ser jag inte heller.
    Har ni så lite pengar så ni inte har råd med dyrare kläder eller?
    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Skäms ni inte?
  • Frontline

    Puss på dig med, jag ratar folk som dig och trivs bättre med en alldaglig kvinna som kan gå klädd precis som hon vill..

    Att ha dig i huset skulle säkert vara en pina och jag fick göra allting själv medans du satt där och lät dina äckliga naglar torka...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • MammAmma

    Yikes... I min värld är varken designermärken, perfekt lagd make up eller skönhetsoperationer något att sträva efter. Vissa av oss är naturligt vackra utan att behöva fixa upp oss till tänderna

  • ninasord

    Kort svar: jag bryr mig inte, men kan såklart "göra mig fin" Skrattande om jag känner för det. Jag är inte så mycket för det här med barbie-pinuppa stajlen.

  • EnAnonumius

    Ja du.. Även om du har opererat dig och har fina märkeskläder så har DU en en så dålig pissig attityd och en dålig pissig inställning så att du kan hålla en kurs med ämnet; "Hur man beter sig som en witetrash".

  • ninasord
    Frontline skrev 2015-10-10 00:13:16 följande:

    Puss på dig med, jag ratar folk som dig och trivs bättre med en alldaglig kvinna som kan gå klädd precis som hon vill..

    Att ha dig i huset skulle säkert vara en pina och jag fick göra allting själv medans du satt där och lät dina äckliga naglar torka...


    Hon har säkert en sån där nageltorkare eller vad det nu heter.
  • Frontline
    ninasord skrev 2015-10-10 00:44:37 följande:
    Hon har säkert en sån där nageltorkare eller vad det nu heter.
    Ja det är klart och vem vet även nån som torkar rent arslet efter att hon har skitit, ursäkta jag är inte från Fjollträsk men  här säger vi så
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Aniiee

    Lame.... 

    Bättre lycka nästa gång, TS.

    MVH
    N7-sweatshirt
    Märkeslösa jeans
    Reeboks
    Sminklös
    BH-lös
    Okammad
    Partyfärgat svart/blått hår
    Accessoarlös
    Oopererad
    Androgyn
    INDIVID!


    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Ego Lovers

    Du verkar inte ha råd med dessa kläder själv utan snyltar på nån annan!

Svar på tråden Skäms ni inte?