• rosalita

    Blodådror på magen!

    Igår kväll kände jag stick i magen.

    Sen såg jag i spegeln att jag var alldeles blå på Sidorna av magen -från navelhöyd ned mot låren!

    Hjälp! Har aldrig haft så innan!

    Nån som vet varför det blir så?

    Är på BIM +8

  • Svar på tråden Blodådror på magen!
  • Anonym (Gravid)

    Det låter inte som några gravsymptom jag hört om tidigare. Enda sättet att veta är att ta ett gravtest. 

  • Jag är bara jag

    Om du verkligen passerat BIM är du förstås gravid eftersom äl + befruktning+ ingen mens= gravid, men det där är inga symtom i min värld. Varför testar du inte så pass sent?

  • rosalita
    Anonym (Gravid) skrev 2015-10-10 19:20:21 följande:

    Det låter inte som några gravsymptom jag hört om tidigare. Enda sättet att veta är att ta ett gravtest. 


    Tack för svar =)
  • rosalita
    Jag är bara jag skrev 2015-10-10 19:24:52 följande:

    Om du verkligen passerat BIM är du förstås gravid eftersom äl + befruktning+ ingen mens= gravid, men det där är inga symtom i min värld. Varför testar du inte så pass sent?


    Har tagit test. negativt, ska ta blodprov om en vecka.

    tack för svar =)
  • rosalita

    Jag kanske gorde fel då jag valde "Graviditetssymtom" som kategori.. sorry ,my bad!

    men är ju f**n bara en fråga!

    Mina symptom nu är:

    -mår piss på morgonen, kräks..

    -mörkare areola

    -ingen mens

    är jag som andra i min familj så testar jag inte possitivt på urin för det har gått långt!

    Gäller min mama, moster, syster 1 och syster 2!!

    Och så blev jag Full i jättesynliga blodådror på magen ! som jag BARA frågade om någon andra har haft liknande...

  • Jag är bara jag

    Det är ganska ovanligt att inte få plus på gravtest så sent, men det händer ju så ett blodprov kommer ge tydligt svar.

  • rosalita
    Jag är bara jag skrev 2015-10-10 21:48:46 följande:

    Det är ganska ovanligt att inte få plus på gravtest så sent, men det händer ju så ett blodprov kommer ge tydligt svar.


    jo, jag vet. =)
Svar på tråden Blodådror på magen!