• Anonym (Skolförvaltning)

    Orkar inte bry mig om alla flyktingar längre!

    Börjar bli så sjukt trött på detta tjat om.flyktingar, tiggare, SD, hit och dit. Varför kan inte FN och EU och USA gå in i Mellanöstern och få ett slut på det där sabla kriget där nere?

    Visst, så säger ni att det bara är att låta bli att läsa tidningen eller strunta i det men det går inte. Kan inte lyssna på radio eller tv utan att det är något om flyktingkrisen. Folk omkring tjatar om det i alla möjliga vinklingar.

    Sen förväntas man ta ställning. Säger man fel så kommer den obligatoriska rasiststämpeln fram. Säger man ingenting då är man istället lat och osympatisk.

    Och att ens gnälla över flyktingkrisen här då åker SD stämpeln fram.

    Visst det är synd om de som flyr sina hem men det börjar bli för mycket...

  • Svar på tråden Orkar inte bry mig om alla flyktingar längre!
  • ninasord

    Jag orkar inte heller längre, mest för att ingen bryr sig.
    Svårt att göra skillnad då.

  • apburen
    Nerfherder skrev 2015-10-10 10:09:15 följande:

    Och jag orkar inte bry mig om att du inte bryr dig


    Lägg av, du sitter i din egna tråd och gnäller om att du är mobbad och så gör du så här?
  • apburen

    Som svar på ts, jag orkar inte heller bry mig längre.
    Är urless på alla tiggare och har inte givit en krona till någon någonsin.
    Flyktingarna tar över idrottsanläggningar så ungarna inte får idrotta... jag skulle inte kalla dem vid öknamn men jag börjar förstå dem som gör det. 

    Jag tycker inte som Mona Muslim, att det är roligt att betala skatt. Iallafall när jag ser var så mycket pengar går.

    Mitt hopp står till SD men det är ännu länge till valet och det är snudd på deprimerande.

  • ninasord
    apburen skrev 2015-10-10 10:33:47 följande:
    Lägg av, du sitter i din egna tråd och gnäller om att du är mobbad och så gör du så här?
    Han måste vara sjukt besviken över att jag gillar Anton (för det mesta).
  • apburen
    ninasord skrev 2015-10-10 10:37:40 följande:
    Han måste vara sjukt besviken över att jag gillar Anton (för det mesta).
    Haha, ja något är det ju.
    H*n gillar inte mig heller men det gör inget. 
  • Nerfherder
    apburen skrev 2015-10-10 10:33:47 följande:
    Lägg av, du sitter i din egna tråd och gnäller om att du är mobbad och så gör du så här?
    Fast jag håller det till min tråd, jag skriver inte det i varje tråd. Dessutom är det inte att mobba, eller hur tänkte du där?
  • Nerfherder
    apburen skrev 2015-10-10 10:33:47 följande:
    Lägg av, du sitter i din egna tråd och gnäller om att du är mobbad och så gör du så här?
    Fast jag håller det till min tråd, jag skriver inte det i varje tråd. Dessutom är det inte att mobba, eller hur tänkte du där?
  • ninasord
    Nerfherder skrev 2015-10-10 10:44:18 följande:
    Fast jag håller det till min tråd, jag skriver inte det i varje tråd. Dessutom är det inte att mobba, eller hur tänkte du där?
    Du ska tydligen alla gånger vrida på orden så att andra kan uppfatta det som att vi instämmer om någonting. Detta är OT men ett måste för mig att skriva så att andra vet att jag inte instämmer med dig Nerf om någonting!
Svar på tråden Orkar inte bry mig om alla flyktingar längre!