• Äldre 10 Oct 18:18
    4723 visningar
    12 svar
    12
    4723

    smala killar får ni tjejer ?

    Vad väljer tjejer för killar ?  

  • Svar på tråden smala killar får ni tjejer ?
  • Äldre 10 Oct 18:21
    #1

    Dom flesta killar får tjejer, smala som tjock, långa och korta, skäggiga och rakad, osv.

  • Äldre 10 Oct 19:07
    #2

    Vf får inte jag då ? har testat på krogen och dejting sidor fungerar inte riktigt. Och även jobb har jag testade men känns inte riktigt. 

  • Äldre 10 Oct 19:15
    #3

    Av alla jag känner eller är bekanta med så har nästan alla straighta killar en flickvän oavsett hur de ser ut. Även om vissa är väldigt fula, väldigt överviktiga eller extremt korta. Bland dom jag känner som inte har flickvän (eller snarare aldrig har haft då eftersom jag känner självklart några som är singlar nu men som nyligen har varit i förhållande och som troligtvis kommer vara det snart igen) så har alla faktiskt en sak gemensamt. De är inte helt hundra socialt. De är inte helt handikappade utan de flesta är nog mellan 90-99 men ingen av dom är helt 100. Det tror jag är vad det handlar om.

  • Äldre 10 Oct 19:27
    #4

    Men vad handlar det om. Jag är en bra kille god hjärta, ser bra ut mm 

    Men vad krävs för att lyckas då ? 
    Jag har sätt många som ser typ helt vanliga ut korta, långa, smal, tjocka killar, 
    som har fina tjejer. 

    För något måste det bero på, man kan ha sjukt- otur, 
    jag får inte ihop det. Inget typ fungerar, jag gillar tjej och inte killar 
    viktigt att tillägga det. Det finns fler som har problem liksom, jag talar för mig själv ?

  • Äldre 10 Oct 19:31
    #5
    Danny skrev 2015-10-10 19:27:04 följande:

    Men vad handlar det om. Jag är en bra kille god hjärta, ser bra ut mm 

    Men vad krävs för att lyckas då ? 
    Jag har sätt många som ser typ helt vanliga ut korta, långa, smal, tjocka killar, 
    som har fina tjejer. 

    För något måste det bero på, man kan ha sjukt- otur, 
    jag får inte ihop det. Inget typ fungerar, jag gillar tjej och inte killar 
    viktigt att tillägga det. Det finns fler som har problem liksom, jag talar för mig själv ?


    Jag tror helt enkelt inte att du är helt hundra när det kommer till det sociala. Hur många vänner har du? Hur ofta umgås du med tjejer och par? Hur ofta går du på fester/middagar?
  • joseff­in
    Äldre 10 Oct 19:31
    #6

    Men hur många trådar ska du skriva om just detta?! Jag tror du är KLÄNGIG, tjatig och har ett litet stalkerbeteende och därför springer tjejer åt andra hållet när du håller på.

  • T W
    Äldre 10 Oct 19:36
    #8
    Danny skrev 2015-10-10 19:27:04 följande:
    Men vad handlar det om. Jag är en bra kille god hjärta, ser bra ut mm 

    Men vad krävs för att lyckas då ? 
    Jag har sätt många som ser typ helt vanliga ut korta, långa, smal, tjocka killar, 
    som har fina tjejer. 

    För något måste det bero på, man kan ha sjukt- otur, 
    jag får inte ihop det. Inget typ fungerar, jag gillar tjej och inte killar 
    viktigt att tillägga det. Det finns fler som har problem liksom, jag talar för mig själv ?
    Du konstaterar ju själv att det inte är smalheten som är problemet.
    Det är faktiskt extremt sällan som det är något som rör utseendet som gör att folk inte hittar en partner.
  • joseff­in
    Äldre 10 Oct 19:51
    #9

    Ts, sluta skriv PM till mig. Du är så fruktansvärt obehaglig och alla dina trådar handlar om tjejer som inte svarar på dina sms. Det är för att dem inte vill prata med dig, men det förstår inte du och kan inte heller acceptera.

  • Äldre 10 Oct 20:11
    #14

    Ha, om man skriver trevlig saker. Folk skriver dom fattar inte äns va dom handlar om. 

  • joseff­in
    Äldre 10 Oct 20:17
    #18
    athanatos skrev 2015-10-10 20:15:56 följande:

    Men sluta nu, finns ingen anledning att hålla på sådär.


    Jag är hemskt ledsen och behöva säga det, men du har absolut ingen påverkan på mig.
  • Äldre 10 Oct 20:23
    #20
    athanatos skrev 2015-10-10 19:15:57 följande:

    Av alla jag känner eller är bekanta med så har nästan alla straighta killar en flickvän oavsett hur de ser ut. Även om vissa är väldigt fula, väldigt överviktiga eller extremt korta. Bland dom jag känner som inte har flickvän (eller snarare aldrig har haft då eftersom jag känner självklart några som är singlar nu men som nyligen har varit i förhållande och som troligtvis kommer vara det snart igen) så har alla faktiskt en sak gemensamt. De är inte helt hundra socialt. De är inte helt handikappade utan de flesta är nog mellan 90-99 men ingen av dom är helt 100. Det tror jag är vad det handlar om.


    Måste protestera lite. Tror snarare att de som inte har flickvänner pga det sociala hamnar någon stans under 85-sträcket. Jag känner en hel hög killar som inte är helt hundra socialt, utan snarare någonstans mellan 85 och 99, som absolut har flickvänner. Eller pojkvänner. Eller vänd på könen. Vilket som passar.....

    Men jag tror absolut att du har en poäng.....
    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Äldre 10 Oct 20:32
    #21
    Aniiee skrev 2015-10-10 20:23:38 följande:
    Måste protestera lite. Tror snarare att de som inte har flickvänner pga det sociala hamnar någon stans under 85-sträcket. Jag känner en hel hög killar som inte är helt hundra socialt, utan snarare någonstans mellan 85 och 99, som absolut har flickvänner. Eller pojkvänner. Eller vänd på könen. Vilket som passar.....

    Men jag tror absolut att du har en poäng.....
    Ja jag vet massor av såna också. Men bland dom som inte har flickvän så märker man snabbt att de inte är helt hundra, även om de betydligt normalare socialt än många andra. De kan vara helt normala i så gott som alla avseenden men tillslut märker man att de har någon liten grej. T ex att de ger ett väldigt bittert intryck, att de drar åt besservwisserhållet eller att de helt enkelt inte är inbjudande alls till nya bekantskaper. De finns alltid något litet. Oftast är de väldigt otåliga och vill ha resultat på sitt arbete snabbt. Oftast går de ut med att de vill ha en flickvän och inget annat, engagera sig för att träffa nya vänner är inte intressanta. Det är flickvän som gäller och inget annat. Och när det inte fungerar blir de besvikna och sura. Det är inte som andra som kan vara mer avslappnade och låta saker gå som de går.
Svar på tråden smala killar får ni tjejer ?