• Stolt Farsa

    Hur gör du om du vill träffa någon?

    Föreställ dig att du är trött på att vara singel. Du vill skaffa en partner. Inleda ett seriöst förhållande, dvs inte bara sex, utan en långvarig relation som helst av allt skall hålla livet ut även om det förstås aldrig finns några garantier för det.

    Hur skulle du då gå till väga. Ni som befinner er i den här situationen har säkert lätt för att svara och ni som inte är det har kanske ändå befunnit er i den en gång i tiden. Eller är det kanske så att du tycker att det här med "seriösa relationer" är någonting överskattat? Du kanske t.o.m. tycker att det är fånigt att försöka leta upp den och menar att det är något som snarare kommer till oss och inte tvärtom.

    Jag är nyseparerad och ska först landa några månader innan jag börjar göra reklam för mig själv.

    Så hur gör du? Självklart finns det fler än ett sätt men vilket skulle ni säga är ert PRIMÄRA sätt att träffa någon och inleda något seriöst?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gör du om du vill träffa någon?
  • j a d e

    Du startar ganska många trådar på ämnet för någon som själv påstår sig behöva "landa". Ren reflektion.

    Svar: jag gör inte ett dugg.

  • Stolt Farsa
    j a d e skrev 2015-10-10 20:00:23 följande:

    Du startar ganska många trådar på ämnet för någon som själv påstår sig behöva "landa". Ren reflektion.

    Svar: jag gör inte ett dugg.


    Jag antar det. Det är väl lätt att utgå ifrån sig själv.
  • fluu

    Någon blandning av 3,4,5 och 7 antagligen. När jag träffade sambon var det en blandning av nummer 7 och nummer 4.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mascaraklumpar

    Som singel brukade jag mest byta nummer med män jag pratat med på tåget, i kön på affären, bredvid mig i baren, på flygplatsen osv, när jag träffade på någon som var intressant. Människor finns ju precis överallt, jag har aldrig känt att jag måste gå till speciella ställen för att hitta någon.

Svar på tråden Hur gör du om du vill träffa någon?