• Anonym (Ts)

    Knipövningar

    Hur ofta gör ni det?

    Hur länge tränade ni tills ni fick förbättring?

    Köpte knipkulor men helt värdelös. Den stannar ju därinne hehe. Har inte råd med så dyra experiment.

  • Svar på tråden Knipövningar
  • Anonym (Jenny)

    Prova appen knip eller fittness har bra knip program!

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Jenny) skrev 2015-10-12 10:07:36 följande:

    Prova appen knip eller fittness har bra knip program!


    Tack När märkte du skillnad? Känns inte att ha sex... :(
  • Anonym (Jenny)

    Tycker det gradvis blir bättre efter bara typ en vecka!

  • Anonym (AA)

    Askass på att göra såna övningar. Gick bra under några år ändå, men nu vid 40 och i klimakteriet så har jag svårt att hålla tätt när det blir för bråttom.
    Fasen så trist så knip för allt vad du är värd ts!

  • Anonym (Ts)
    Anonym (AA) skrev 2015-10-12 12:25:38 följande:

    Askass på att göra såna övningar. Gick bra under några år ändå, men nu vid 40 och i klimakteriet så har jag svårt att hålla tätt när det blir för bråttom.

    Fasen så trist så knip för allt vad du är värd ts!


    Tack uppskattar det.

    En gynekologkompis hävdar att man inte ska knipa innan gravid men det känns ju fan inget o ha sex. Uppskattar ditt råd. Det är dock aaaaastråkigt :(

    Stretcha och knip varje dag. Att stretcha varje dag gör sjukt mkt för måendet har jag märkt. Klackskor ska ju ge ett automatiskt knip säger det, så om du gillar det, själv avskyr jag.
  • Anonym (AA)

    Gammal get det här så klackskor går bort pga Hallux valgus, haha..Ett elände att åldras

  • Anonym (Ts)
    Anonym (AA) skrev 2015-10-12 12:49:56 följande:

    Gammal get det här så klackskor går bort pga Hallux valgus, haha..Ett elände att åldras


    Jag har lösningen till dig!!

    Silikon-tå som man trär över stortån.

    Provat det? Man sover med den och det hjälper jättebra. Nackdel, lite dyrt men hjälper.
  • Anonym (Ts)

    sök på Google: silikon hallux valgos.

    Jag tyckte det lät bananas men det gör gott, promise.

  • Anonym (AA)

    Jag har kikat på en sån ts, men inte kommit mig för att beställa den! Ska se till att göra det. Tack för påminnelsen.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (AA) skrev 2015-10-12 13:54:31 följande:

    Jag har kikat på en sån ts, men inte kommit mig för att beställa den! Ska se till att göra det. Tack för påminnelsen.


    Ingen fara. Det var så coolt att när jag vaknade efter en natt med den så hade knölen minskat. Förstår mig inte på hur det kan ha så stor effekt. Måste vara ngt med värmen eller något. Undra om man kan ändra en knöl på näsan/brosket med en silikon-näsa.
Svar på tråden Knipövningar