• Anonym (????)
    Äldre 12 Oct 11:59
    10671 visningar
    28 svar
    28
    10671

    Han vet inte vad han vill och vill ta det lugnt - är det kört?

    Jag har träffat en kille i två månaders tid och det har varit jättebra. Enda från början har han varit den som har vart mest på, det har vart han som har ringt och velat träffas varje dag. Jag har träffat hans familj och han har träffat min. Vi har sovit ihop nästan varje dag sen vi började dejta. Och allt har känts så bra!

    Sen för någon vecka sedan så började han dra sig tillbaka, han ville fortfarande att vi ska träffas och att jag skulle sova hos honom. När jag frågade honom varför han har backat av så enligt honom var det för att jag inte hade varit lika på, inte hade hört av mig så mycket.. Och det har jag ju inte, men det är mitt första "förhållande" och första gången jag verkligen har känslor för någon. Så jag vet inte hur man gör och det vet han.

    Efter det så har han börjat spela dator, även när jag är där. Han är inte alls lika kärleksfull som han var från början men han vill fortfarande ha mig nära..

    Frågade honom förra veckan vad vi var och vad han stod. Han svarade att han inte visste vad han ville, men att han tyckte om mig. Och så för någon dag sedan fick jag ett sms där han hade skrivit att han ville ta det lite lugnt, att han tyckte det var taskigt mot mig att inte veta vad han vill men jobbigt för honom att inte veta. Han ringde någon timme senare och jag frågade vad han menade, ifall han inte ville träffas mer. Och han sa att han behövde tänka ut vad han vill och att om några dagar kanske han inser att han verkligen vill att det ska vara vi två. Men han behövde tänka.. Nu har han inte ringt sen vi pratade i lördags.

    Jag vet inte vad jag tro, är det kört? Vill verkligen inte att det ska vara kört, men det känns som det är det... Hur länge ska man vänta? Borde jag ringa? Jag är helt förvirrad och förstörd. Snälla kom med era erfarenheter för det känns som jag går sönder.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-12 12:04
    Han har tidigare sagt att han tycker om mig galet mycket och att det känns så rätt med mig...

  • Svar på tråden Han vet inte vad han vill och vill ta det lugnt - är det kört?
  • Äldre 12 Oct 12:20
    #1

    Att spela dator när du är där kan man ju tycka är antingen asocialt beteende eller respektlöst. Han får dock ett plus från mig då han medger att han förstår att det är taskigt!

    När jag var 16 så var jag med om liknande kille. Han var smått autistisk (kanske kan vara ngt sånt med din) men han hade nog kunnat skita i datorn ändå. Jag var för mesig. Borde sagt vad jag tyckte. Det var bara sex från hans sida. Fast det dög Lycka till med din. Tycker du ska vänta på honom. Men inte för länge.

  • Anonym (????) Trådstartaren
    Äldre 12 Oct 14:06
    #2

    Hur länge ska jag vänta då? Vill så gärna att han ska ringa men är så rädd för vad han ska säga.. ????

  • Anonym (Var cool)
    Äldre 12 Oct 16:39
    #3

    Avvakta tills efter helgen, då kan du höra av dig tycker jag.

  • Anonym (E)
    Äldre 12 Oct 20:26
    #4

    Tycker inte du ska vänta, sådant brukar aldrig sluta bra är min erfarenhet tyvärr :(

  • Anonym (????) Trådstartaren
    Äldre 13 Oct 09:47
    #5

    Vill så gärna att det ska funka, förstår inte hur han kan vända så snabbt?

  • Anonym (E)
    Äldre 13 Oct 09:52
    #6
    Anonym (????) skrev 2015-10-13 09:47:49 följande:

    Vill så gärna att det ska funka, förstår inte hur han kan vända så snabbt?


    Nej det är hemskt när det blir så, upplevt det många ggr, men bättre förr än senare.
  • Anonym (Man)
    Äldre 13 Oct 10:55
    #7

    Avvakta och försök hitta på nåt så du slipper sitta o grunna.

    Blir det för jävligt och du inte klarar avvakta så upp med honom mot väggen-det är alltid skönare att veta att det är slut än att befinna sig i ingemansland, som du gör nu.

    Tar det slut så gå då vidare-skit i honom helt.

  • Anonym (????) Trådstartaren
    Äldre 13 Oct 13:20
    #8

    Menar ni att det troligen är kört? :( så naiv jag är isf...

  • Anonym (H)
    Äldre 13 Oct 13:32
    #9

    Förstår att du är ledsen nu men försök se det från hans sida... Han har förmodligen känt sig lite dissad av dig och inom sig börjat separera sina kärlekstankar om dig för att inte bli sårad. Sjukt synd att det blev såhär men det behöver ju inte vara kört än! Hoppas verkligen det löser sig för er, försök visa att du verkligen gillar honom men var inte för på och stressa honom.

  • Anonym (????) Trådstartaren
    Äldre 13 Oct 13:34
    #10

    Så du tycker att jag ska höra av mig till honom? Och säga vad..?

Svar på tråden Han vet inte vad han vill och vill ta det lugnt - är det kört?