• Äldre 13 Oct 19:41
    1016 visningar
    6 svar
    6
    1016

    Han jag gillar är inte intresserad av mig typ

    Det är en kille i min klass som jag gillar (vi känner inte varann). Jag tänker bara på honom hela tiden, orkar inte med någonting för jag sitter bara å tänker på honom, Vi har bara haft varanndras nummer i 1 och en halv vecka men de kändes så bra när vi träffades (utanför skolan).


    Det går så långt att jag verkligen vill dö men det är inte bara för det här, de är andra saker också men så kommer de här med att jag gillar honom och allt blir för mycket. 


    Men han är ju inte inresserad av mig, han svarar knappt och de är bara jag som börjat skriva VARJE GÅNG.  jag skrev till honom att jag tar bort honom nu och att jag har försökt lära känna honom men att de går verkligen inte. De har ju inte gått lång tid men jag kan inte vänta och jag känner så himla mycket sen känner han typ inget. 

    Nu för 2 dagar sen skrev jag ju att jag skulle ta bort honom men hur tusan ska jag göra, hur får jag honom att bli intresserad av mig? o e allt kört nu efter de jag skrev`?

  • Svar på tråden Han jag gillar är inte intresserad av mig typ
  • Äldre 13 Oct 21:45
    #1
    +2

    Man ska inte säga sån't om man inte menar det - och det låter som att du sa det som någon sorts hot, typ "Älska mig nu, annars..."

    Det enda du kan göra nu är att faktiskt ta bort honom - hör han inte av sig så är han helt enkelt inte intresserad, och då får du släppa det och gå vidare. 

  • Äldre 14 Oct 00:14
    #2

    Jag vet, jag borde inte skrivit så. Nu e allt förstört=( måste glömma honom fast vet inte hur

  • Äldre 14 Oct 01:04
    #3

    Inget är kört än.

    Du är inte speciellt gammal antar jag?

    Man får skatta sig lycklig om man inte är olyckligt kär någon gång i sitt liv, det är typ en sådan där grej som hör till livet, uppsidan med detta faktum är dock att det går över, och man har goda möjligheter att träffa någon som är minst lika intressant som det tidigare prospektet. 

    Vad exakt har du gjort än så länge? Ni har träffats efter skolan? smsat?
    Han kan inte bli intresserad av dig om ni inte träffas, så hör av dig, skit i din tidigare blunder, vill han inte ses/inte är intresserad, så svarar han nej, eller undvikande, då är det bara att gå vidare för dig. Tar lite tid, men man är en erfarenhet rikare. 

  • Äldre 14 Oct 03:12
    #4
    MEE83 skrev 2015-10-14 01:04:43 följande:

    Du är inte speciellt gammal antar jag?


    Hon är 18.
  • Anonym (Också varit ung)
    Äldre 14 Oct 04:35
    #5

    Hej ts!

    Jag har också varit ung. Det är tufft ibland. Men jag kan lova dig att du kommer att överleva en sån här sak också.

    Så du har sagt att du ska ta bort honom. Gör det. Ge dig själv en dag att tänka jättemycket på honom. Gråt och va arg om du känner att det behövs. Ta sedan bort honom och gå vidare med ditt liv.

    He?s Just Not That Into You:

    madamenoire.com/77391/girl-just-admit-it-14-signs-hes-just-not-that-into-you/3/

    Det finns massor av snygga, härliga killar utanför ditt synfält. Lyft huvudet och känn hur förbaskat underbart det är att vara 18 år och precis stå inför vuxenlivet. Gå ut och dejta. Flörta med en snygg kille på ICA. Ha inte sex direkt med olika killar, det är bara onödigt.

    Glöm klasskamraten. Det är aldrig bra att "äta där man skiter". Det vill säga att man ska inte inleda något med någon som man går i skolan med eller jobba med om man inte är helt säker på att det kommer att fungera. Och hur skulle man kunna vara det?

    Ta bort honom! Har du någon vuxen i din närhet som du har förtroende för så kan det vara skönt att bara få gnälla av sig lite. Kanske kan ni gå en långpromenad tillsammans och bara snacka livet en hel dag. Med lite varmt kaffe eller choklad i en ryggsäck kommer man långt.

    Lycka till, ts. Och glöm denna kille, du och han är helt enkelt inte meningen.

  • Äldre 14 Oct 06:22
    #6

    Ja han svarade inte ofta så han va avvisande mot mig.

    Gillar jag inte å prata mycket så skulle inte kunna fråga någon i ICA. ¨å han i klassen känndes likdan som mig i vissa saker när man tänker och att han förstog mig. 

Svar på tråden Han jag gillar är inte intresserad av mig typ