• MEE83

    SVT - Boys

    Stor igenkänningsfaktor hos mig(och då tänker jag på mer än de faktum att en av grabbarna i tv serien pluggar på HHS).

    Jag känner igen mig i väldigt mycket, om man bortser från att jag själv inte någonsin har nojat på samma sätt som huvudkaraktärerna gör, framförallt inte när det gäller de feministiska sakfrågorna, och genusfrågorna, har snarare varit snubben som slängt mig med termer som "jag fick ligga med den där bruden" och andra mer eller mindre "okänsliga" uttryck och fraser. 

    Men väldigt mycket är väldigt träffsäkert, stor, stor igenkänningsfaktor, jag menar SMS analysen? Kunde varit min polare som bad mig tolka skiten som skrivits. 

    Man kan väl sammanfatta det med been there done that. 

    Det är en underhållande serie tycker jag, och min sambo ger medhåll, så vi kommer följa den(två första avsnitten gick upp i går tror jag), verkar inte ha gått hem hos kritikerna dock.

    Vad tycker ni?

    .www.svtplay.se/video/4112121/boys/boys-avsnitt-1


    Avsnitt 1 16 min
    Drama

    Del 1 av 8. Victor hoppar av Handels och flyttar in hos sin bästa vän Leo för att satsa på deras gemensamma musikprojekt. De överanalyserar ett sms från Alice, tjejen som Victor är kär i. Vad menar hon med att hon bara hinner ta en öl under kvällens dejt? Leo får vibe att gå ut och hamnar i en oväntad sexuell situation i mötet med Kristin. I rollerna: Adam Pålsson, Armand Mirpour, Nanna Blondell, Nour El-Refai och Matias Varela.


    Kan ses till ons 23 dec (71 dagar kvar) 
  • Svar på tråden SVT - Boys
  • ninasord

    Jag är ganska less på män för tillfället. Aldrig att jag skulle vara nyfiken nog för att titta på ett Tv-program som heter "Boys".*suck* Oskyldig

  • MEE83
    Anonym (hahaha) skrev 2015-10-13 21:33:41 följande:

    Men lol vad är det med dig och handels :D


    5 år av mitt liv. 5 väldigt bra år, även om det känns som formkurvan är i en positiv trendkanal. ;P
    Anonym (C) skrev 2015-10-13 21:53:39 följande:

    Över förväntan! Kommer att se alla avsnitt :)


    Ja, det är lagom långa avsnitt med. :)

    De där grabbarnas relationer och eskapader har i princip fångat en del av mitt liv to a T, det är väl lite poängen med tv serier som dessa dock. 

Svar på tråden SVT - Boys