• Äldre 13 Oct 23:20
    4361 visningar
    6 svar
    6
    4361

    ***snuskvarning*** Vad är detta?!

    Hej alla familjelivare! Är det någon som kan hjälpa mig med vad detta är för flytning? Brukar ha flytningar men sparsamma, jag vet att det inte är sperma och jag har testat mig för klamydia. Har sambo och kör oskyddat. Tack för hjälpen!

  • Svar på tråden ***snuskvarning*** Vad är detta?!
  • Anonym (Gravi­d)
    Äldre 13 Oct 23:59
    #1

    Hej!


    Jag har också haft dessa typ av flytningar men mestadels under graviditeten och därför inte kollat upp det för har hört att det är vanligt. Men om du inte är gravid så har jag ingen aning, du kanske borde kolla upp det? Kan vara svampinfektion.. 
    När jag inte var gravid hade jag sånna flytningar några gånger men det gick över så fort så jag kollade aldrig upp det och det är inget fel på mig eller min fiffi ^^

  • Äldre 14 Oct 00:25
    #2
    Anonym (Gravid) skrev 2015-10-13 23:59:23 följande:

    Hej!

    Jag har också haft dessa typ av flytningar men mestadels under graviditeten och därför inte kollat upp det för har hört att det är vanligt. Men om du inte är gravid så har jag ingen aning, du kanske borde kolla upp det? Kan vara svampinfektion.. 

    När jag inte var gravid hade jag sånna flytningar några gånger men det gick över så fort så jag kollade aldrig upp det och det är inget fel på mig eller min fiffi ^^


    Tack för ditt svar! Jag hoppas verkligen att jag är gravid, för svamp är det inte och inget annat fel heller då jag var på vul för 3 veckor sedan. Och där var allt bra. Så jag hoppas innerligt på bebis! Hoppas det går bra för dig med din graviditet ????
  • Anonym (Annie­)
    Äldre 14 Oct 00:30
    #3

    Inget ovanligt alls. Sådana flytningar har jag varje äl.

  • Äldre 14 Oct 00:42
    #4
    Anonym (Annie) skrev 2015-10-14 00:30:08 följande:

    Inget ovanligt alls. Sådana flytningar har jag varje äl.


    Jaså? Har aldrig upplevt något liknande vid tidigare äl, men om det bara är det så är ju det kalas! :)
  • Anonym (Gravi­d)
    Äldre 14 Oct 01:00
    #5
    torrkaka skrev 2015-10-14 00:25:46 följande:
    Tack för ditt svar! Jag hoppas verkligen att jag är gravid, för svamp är det inte och inget annat fel heller då jag var på vul för 3 veckor sedan. Och där var allt bra. Så jag hoppas innerligt på bebis! Hoppas det går bra för dig med din graviditet ????

    Jaha så du är gravid!! Grattis :)


    Då är det inget farligt, är nu i vecka 27 och har haft dessa flytningar från vecka 10-11, så vart jag än befinner mig så följer trosskyddet med haha ;)

  • Äldre 14 Oct 14:49
    #6
    Anonym (Gravid) skrev 2015-10-14 01:00:08 följande:

    Jaha så du är gravid!! Grattis :)


    Då är det inget farligt, är nu i vecka 27 och har haft dessa flytningar från vecka 10-11, så vart jag än befinner mig så följer trosskyddet med haha ;)


    Oj formulerade mig lite dumt kanske :P
    Var på VUL för att kolla så allt var som det skulle då vi har hållit på med bebisverkstaden en stund. Allt såg bra ut men var tyvärr ingen liten där då.

    Haha ja jag förstår det! Men vad kul med bebisen för er, och grattis! (:
Svar på tråden ***snuskvarning*** Vad är detta?!