• Anonym (Kaffedraken)

    BIM 10 november

    Tänkte se om det är någon som är runt ÄL just nu som har lust att följas åt vägen mot ett pluss?

    Första barnet, 4:e försöket.

    Ägglossning 27/10.

    Häng gärna på! :)

  • Svar på tråden BIM 10 november
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej hej jag är med!! :)

    Första barnet, 4e försöket (3e slutade med MF i augusti) bim 9 nov!

    Åker på bröllopsresa 11e ;)

  • Anonym (Kaffedraken)
    happylife skrev 2015-10-26 17:57:16 följande:

    Hej hej jag är med!! :)

    Första barnet, 4e försöket (3e slutade med MF i augusti) bim 9 nov!

    Åker på bröllopsresa 11e ;)


    Mysigt! Väntan är värst tycker jag..

    Har tagit LH-test två dagar i rad nu och båda är negativa! Använder Natural Cycles som brukar tajma noga.. Hm. Kanske har lite senare ägglossning denna månaden eller då har jag missat den helt :(
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Jag är gärna med här =)

    Äl igår/idag mer troligt igår om jag går efter värken i magen och äl flytningarna. Får se under dagen, har inga test att kolla av med.

    Så bim 9/11 isåfall :) 1:a barnet & 8:e försöket

  • Anonym (Kaffedraken)
    FiaLottaPäronkvist skrev 2015-10-27 08:21:27 följande:

    Mysigt! Väntan är värst tycker jag..

    Har tagit LH-test två dagar i rad nu och båda är negativa! Använder Natural Cycles som brukar tajma noga.. Hm. Kanske har lite senare ägglossning denna månaden eller då har jag missat den helt :(


    Ja så segt!! Fick fast smiley på ältestet i söndags, vi hade sex varje dag från måndag till söndag. Sen drog jag på mig urinvägsinfeltion! Så blev tyvärr inge sex igår, men förhoppningsvis räckte det. Kanske kan få till det ikväll också, varannan dag ska ju funka de med! Hur ofta brukar du försöka få till det?

    Har du fått utslag på testen ännu?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ang82 skrev 2015-10-27 10:31:06 följande:

    Hej! Jag är gärna med här =)

    Äl igår/idag mer troligt igår om jag går efter värken i magen och äl flytningarna. Får se under dagen, har inga test att kolla av med.

    Så bim 9/11 isåfall :) 1:a barnet & 8:e försöket


    Hej hej :) kul med flera med täta bim datum!
  • Anonym (Kaffedraken)
    happylife skrev 2015-10-27 15:39:59 följande:

    Hej hej :) kul med flera med täta bim datum!


    Ja får hoppas vi blir några :) känns som en evighet tills bim nu, får fylla dagarna med roliga saker så dom går fort.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ang82 skrev 2015-10-27 20:41:57 följande:

    Ja får hoppas vi blir några :) känns som en evighet tills bim nu, får fylla dagarna med roliga saker så dom går fort.


    Ja sååå segt! Vi åker på bröllopsresa två dagar efter bim...

    Så aningen blir de mens, eller plus! Spännande...

    Äter du nå tillskott?

    Vad har ni för "ligga strategi"? ;)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Mysstatergin för mig är ganska begränsad då jag inte kan ha hur mycket sex son helst pga samlagssmärtor.. Men jag brukar bita ihop runt ägglossning.

    Alltså, jag flippar snart över på min ÄL denna månaden. Vet inte ens vad som händer. Temphöjning har jag tydligt, men testen är negativa! Orkar inte.........

  • Anonym (Kaffedraken)
    happylife skrev 2015-10-28 08:01:20 följande:

    Ja sååå segt! Vi åker på bröllopsresa två dagar efter bim...

    Så aningen blir de mens, eller plus! Spännande...

    Äter du nå tillskott?

    Vad har ni för "ligga strategi"? ;)


    Håller tummarna för ett plus som kan firas på resan :)

    Jag har köpt hem apotekets mitt val kvinna, är järn och folsyra i dom. Lite slarvig med att ta dom i omgångar. Själv då?

    Jag jobbar natt så vi går om varandra i omgångar, så vid äl så försöker vi få till det så gott som möjligt. Men någon månad har vi bara lyckats 1 gång bara och andra flera gånger. Denna gången blev det 3 & 4 dagar innan, samma dag som äl och dagen efter så håller tummarna :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    FiaLottaPäronkvist skrev 2015-10-28 10:25:28 följande:

    Mysstatergin för mig är ganska begränsad då jag inte kan ha hur mycket sex son helst pga samlagssmärtor.. Men jag brukar bita ihop runt ägglossning.

    Alltså, jag flippar snart över på min ÄL denna månaden. Vet inte ens vad som händer. Temphöjning har jag tydligt, men testen är negativa! Orkar inte.........


    Ingen höjdare, hoppas det blir positivt snart!
Svar på tråden BIM 10 november