• Anonym (Kia)

    MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

    Min kille berättade för mig för någon månad sedan om en fantasi som han har: Att jag har sex med andra. Det kom fram att detta inte bara var en fantasi - han skulle gärna vilja att jag hade sex med andra. Han säger att han älskar mig och att han tycker att jag ska få njuta fullt ut med andra män om jag vill det. Jag tänkte först att han var otrogen och att han ville att jag skulle knulla runt för att lätta på sitt dåliga samvete, men han bedyrade att det inte handlade om det. Jag skulle aldrig låta honom ha sex med andra tjejer och det sa han att han är helt ok med. I vilket fall som helst så avslutades diskussionen med att han gav mig ett frikort att ha sex med vilken okänd man som helst när jag vill. Han vill inte att det är någon vi känner som en gemensam vän utan typ någon snubbe på en konferens eller på krogen eller så. Han tyckte t.o.m. att jag kunde lägga in en annons på nätet. En annan viktig grej för honom var att jag måste berätta för honom om jag har haft sex med någon. Han vill gärna veta alla detaljer för att han går igång på det. Han sa att han litar på mitt omdöme och att det är helt upp till mig vad jag vill göra, om jag vill köra med kondom, suga, analsex, två snubbar m.m.

    Är det här en vanlig fantasi bland killar? Borde jag vara orolig för att han vänstrar eller nåt eller att det finns en dold agenda här? Nu när det gått några veckor måste jag motvilligt erkänna att jag börjat fundera lite på att låta hans (och nu i viss mån min) fantasi förverkligas. Eller finns det en risk att han blir svartsjuk när fantasin blir verklighet och att vi skapar en irreparabel spricka i vårt förhållande? Fast ibland tänker jag att jag har världens bästa kille som inte gör anspråk på att äga mig, som går igång på att jag har ett hett sexliv och som bara vill mitt bästa.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-08 22:03
    Jag kanske ska lägga till att vi varit tillsammans i 10 år, är 35 år och har 2 barn. Vi har aldrig haft någon större kris i förhållandet.

  • Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
  • Anonym (Eventuellt)

    Jag får spontant tanken om han är cuckold eller så, eller har latenta UG-fantasier.

  • Anonym (Kia)
    Anonym (Eventuellt) skrev 2015-11-08 22:04:34 följande:

    Jag får spontant tanken om han är cuckold eller så, eller har latenta UG-fantasier.


    Är inte cuckold när snubben sitter bredvid som en förnedringsgrej? Nja, jag tror inte att det är hans grej.
  • AnnaZL

    Om det är något du tänder på är ett tips att ta det väldigt försiktig. Börja med att hångla med någon och se hur du och din man verkligen reagerar när det händer på riktigt. Är allt bra, gå lite längre nästa gång osv. Det kan vara jätteupphetsande i fantasin, men raka motsatsen i verkligheten.

  • Anonym (Kia)
    AnnaZL skrev 2015-11-08 22:18:03 följande:

    Om det är något du tänder på är ett tips att ta det väldigt försiktig. Börja med att hångla med någon och se hur du och din man verkligen reagerar när det händer på riktigt. Är allt bra, gå lite längre nästa gång osv. Det kan vara jätteupphetsande i fantasin, men raka motsatsen i verkligheten.


    Har du varit med om en liknande situation eller kanske känner du någon som varit det? Berätta i så fall!
  • Anonym (Eventuellt)
    Anonym (Kia) skrev 2015-11-08 22:16:47 följande:

    Är inte cuckold när snubben sitter bredvid som en förnedringsgrej? Nja, jag tror inte att det är hans grej.


    Jo, men det finns olika varianter på det. Just det här med att du isåfall måste berätta allt för honom, detaljerat. O jag tycker inte det låter som att det behöver vara oro för att han vänstrar. Snarare som att han funderat på det här länge o nu vågar berätta för dig.
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Eventuellt) skrev 2015-11-08 22:52:44 följande:
    Jo, men det finns olika varianter på det. Just det här med att du isåfall måste berätta allt för honom, detaljerat. O jag tycker inte det låter som att det behöver vara oro för att han vänstrar. Snarare som att han funderat på det här länge o nu vågar berätta för dig.
    Aha, tja du kan ju ha en poäng i det där med att han vill ha detaljerna. Grejen är att han berättade att han nästan jämt, när han runkar utan porr eller har sex med mig, berättade att han tänker på att jag har sex med andra killar utan att han är med. Haha, jag tänker också på att jag har sex med andra killar men jag har hittills bara sett detta som rena fantasier.
  • Anonym (Eventuellt)
    Anonym (Kia) skrev 2015-11-08 23:06:07 följande:

    Aha, tja du kan ju ha en poäng i det där med att han vill ha detaljerna. Grejen är att han berättade att han nästan jämt, när han runkar utan porr eller har sex med mig, berättade att han tänker på att jag har sex med andra killar utan att han är med. Haha, jag tänker också på att jag har sex med andra killar men jag har hittills bara sett detta som rena fantasier.


    Låter som ett guldläge för dig då:) Men det ligger nåt i det AnnaZL sa också.
  • Asirna

    Precis det har min partner sagt till mig förra veckan! Jag vägrar att ha sex med andra och kommer aldrig vilja vara med någon annan än honom.
    Önskar snarare han skulle vara svartsjuk...

  • jos79

    Hört nästan samma sak från min man. Han ville inte vara med men titta eller se det på film. Vet inte om man ska bli arg, glad, ledsen eller hur man ska ta det.

Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra