• Anonym (Annikas man)

    Vad onanerar du mest till?

    Vad onanerar du mest till ;)
    Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad onanerar du mest till?
  • Anonym (Annikas man)

    mest till sexminnen och porrfilmer där kvinnan liknar min fru, mest fler på en kvinna......

  • Anonym (Annikas man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-11-10 19:11:25 följande:

    Porrfilm. Kan tyvärr inte komma av annat.


    Nån speciell typ av film du gillar?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Annikas man) skrev 2015-11-10 19:12:35 följande:
    Nån speciell typ av film du gillar?
    Ja, främst contortionist-porr, enbart hetero, där killen sätter på tjejen uppochner.
  • Anonym (Gaz)

    Hade svårt att välja ett svar.... klar man kollar porr, men det ska vara riktig amatörporr inte canal+ porr, minnen självklart ;), grannfrun :) jobbarkompisen m.m

  • Anonym (Gaz)
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-11-10 19:11:25 följande:

    Porrfilm. Kan tyvärr inte komma av annat.


    "klycha" då har du inte träffat rätt killar...... vissa av oss (läs män elr killar) börjar alltid med att tillfredsställa kvinnan om hon vill. Det finns få saker i livet som slår att få känna och se en kvinnas orgasm ;)
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Gaz) skrev 2015-11-10 20:57:29 följande:
    "klycha" då har du inte träffat rätt killar...... vissa av oss (läs män elr killar) börjar alltid med att tillfredsställa kvinnan om hon vill. Det finns få saker i livet som slår att få känna och se en kvinnas orgasm ;)
    Nej du, jag har haft sex med otaliga och det handlar helt enkelt inte om det. De har varit väldigt fokuserade på mig, men jag kan helt enkelt inte slappna av. Jag blir störd av att både tänka på hans och min njutning och kan inte njuta tillräckligt då (har adhd). 
  • Pussan

    Film men även mina fantasier eller minnen, ibland ¨korsar¨ två eller tre av dessa varandra. Men det gick ju bara att ge ett svar.
    Film, gärna med gangbang, helst public sex av något slag, lite pisk, alltihopa av dessa...och gärna naken dam+påklädda killar, och givetvis stenhårda kukar

Svar på tråden Vad onanerar du mest till?