• Äldre 13 Nov 15:18
    5730 visningar
    28 svar
    28
    5730

    Hur skaffa kk som kille, ej krogen

    Hur skaffar man sig en kk om man inte vill gå på krogen? Kontakt sidorna är ju lönlöst. Kom med tips, jag bor i Borås.

  • Svar på tråden Hur skaffa kk som kille, ej krogen
  • Anonym (swing­)
    Äldre 13 Nov 15:22
    #1

    Man går på swingersklubb om man är torr bakom öronen. Hur gammal är du?

  • Äldre 13 Nov 15:41
    #2

    Jag är 38, swingerklubb känns sådär. Kan man inte träffa någon här?

  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 13 Nov 15:44
    #3

    Ja detta skulle jag med vara intresserad av... En sexig tjej i Skåne som skulle vilja vara KK med mig hade ju inte suttit fel :)

  • Anonym (swing­)
    Äldre 13 Nov 15:53
    #4
    smygis skrev 2015-11-13 15:41:15 följande:
    Jag är 38, swingerklubb känns sådär. Kan man inte träffa någon här?
    Om du inte har tänkt dig krogen eller via en sajt, och tycker att en klubb känns "sådär" (fastän jag är övertygad om att du inte vet vad du pratar om) så återstår väl att sjunga i kör eller engagera dig i något politiskt parti eller någon annan förening. Brukar alltid finnas hungrande ensamma kvinnor på sådana ställen. Ofta lite gråa kanske, men fina människor.

    ...och varför inte satsa på ett riktigt förhållande då?
  • Äldre 13 Nov 15:57
    #5

    Jag har försökt på sexsidor, haft långa förhållanden. Knulla i grupp är inte min grej. Vill bara ha en kk utan krav, bara ren sex.

  • Anonym (swing­)
    Äldre 13 Nov 16:19
    #6

    Det var som jag anade, du vet inte vad du pratar om. Man måste inte gå med på någonting på en swingersklubb. Det fungerar som på vilken dansrestaurang som helst kan man säga. Man bjuder upp och respekterar ett "nej" och på dansgolvet är det inte OK för någon att tränga sig på ett par som dansar och börja dansa i trekant.

    Men men... Jag tar ofta med mig en singeldam in i mörka rummet eller in i ett rum där vi kan hänga kedjan för dörren så andra bara kan titta på oss om de vill. Vill man inte ens det så hänger man för draperiet bara. 

  • Äldre 17 Nov 01:08
    #7

    har själv liten erfarenhet då jag endast haft en kk-relation, och den var med ett ex. kan inte rekommendera detta då exets känslor kom tillbaka men inte mina så det blev lite krångel med nya ragg pga det men men, mitt bästa tips är iaf att försiktigt höra med någon tjejkompis/killkompis (vet inte vilket kön du är ute efter) ifall denne kan tänka sig en ''friends with benefits'' relation. om det förslaget är uteslutet så kan du ju alltid klicka på 'kåta tjejer nära dig' annonserna på porrsidor Flört haha skämt å sido, det finns säkert någon chattsida som kan erbjuda det du söker, men jag hade kört på det första förslaget  Glad

  • Anonym (Galle­n)
    Äldre 26 Nov 22:17
    #8

    Jag har kollat igenom ganska många sajter, både kontaktsajter och dejtingsajter för att träffa KKn. Har väl haft blandade erfarenheter, men tycker det har fungerat väst för mig på hittakknu.se och katakvinnor.se men det är inte exklusivt till enbart sexsidor, man kan stöta på möjliga kkn lite varstans på olika sidor och forum. Kolla runt bara så kommer du nog hitta något så småningom :)
    Lycka till

  • Anonym (Eh)
    Äldre 26 Nov 22:23
    #9
    Anonym (swing) skrev 2015-11-13 15:53:41 följande:

    Om du inte har tänkt dig krogen eller via en sajt, och tycker att en klubb känns "sådär" (fastän jag är övertygad om att du inte vet vad du pratar om) så återstår väl att sjunga i kör eller engagera dig i något politiskt parti eller någon annan förening. Brukar alltid finnas hungrande ensamma kvinnor på sådana ställen. Ofta lite gråa kanske, men fina människor.

    ...och varför inte satsa på ett riktigt förhållande då?


    Gråa, det är du som behöver putsa glasögonen
  • Anonym (swing­)
    Äldre 26 Nov 23:26
    #10
    Anonym (Eh) skrev 2015-11-26 22:23:09 följande:
    Gråa, det är du som behöver putsa glasögonen smile5.gif
    Om jag bara hade några

    ...men skämt åsido. Många av de kvinnor som har hittat glädje och/eller engagemang i annat än smink, väskor och instagram är lite "gråa" till det yttre, men oftare tänkande, goa, glada, vilda och kåta när man kommer dem nära.
Svar på tråden Hur skaffa kk som kille, ej krogen