• Äldre 16 Nov 07:34
    2475 visningar
    49 svar
    49
    2475

    Gravida i Helsingborg

    Hej!

    Skulle vara skoj att lära känna andra Helsingborgare som väntar barn i vår/sommar -16.

    Gå gärna in och besök min presentation om ni vill veta lite mer om mig :)

  • Svar på tråden Gravida i Helsingborg
  • Äldre 16 Nov 09:32
    #1
    Babyred1 skrev 2015-11-16 07:34:13 följande:

    Hej!

    Skulle vara skoj att lära känna andra Helsingborgare som väntar barn i vår/sommar -16.

    Gå gärna in och besök min presentation om ni vill veta lite mer om mig :)


    Jag bor i Perstorp men pojkvännen bor i Helsingborg så vi är inne på att leta större lägenhet och flytta mig och magen dit!

    Jag är gravid i vecka 12, första graviditeten, beräknad 3 juni, 24 år gammal
  • Äldre 16 Nov 09:44
    #2

    Vad skoj Jensan911 :) Och grattis! Mår du bra eller har hormonerna börjat spöka? :D
    Var letar ni lägenhet någonstans?

  • Äldre 16 Nov 10:53
    #3
    Babyred1 skrev 2015-11-16 09:44:00 följande:

    Vad skoj Jensan911 :) Och grattis! Mår du bra eller har hormonerna börjat spöka? :D

    Var letar ni lägenhet någonstans?


    Tack! Och grattis till dig med såklart!

    Jag mår som en påse skit haha! Har mått illa och kräkt sen vecka 6, var inlagd på sjukhus och fick dropp för 1,5 veckor sen. Tar lergigan comp nu 3-4 gånger om dagen och det tar bort det värsta illamåendet så jag kan i alla fall äta och dricka lite nu! Tror jag har lågt blodtryck också, blir lätt yr och har jag varit uppe för länge blir jag svettig och yr och illamående och måste genast sätta mig ner! Men bebis mår bra så jag är nöjd ändå

    Vi har inte letat så seriöst än, jag har en billig trea som jag inte vill ge upp i första taget, men pojkvännen vill inte bo i Perstorp, vilket är helt förståeligt hehe Kollar lite överallt, jag vill gärna bo lite i utkanten så jag kan ha kvar min bil
  • Äldre 16 Nov 14:35
    #4

    Bor i Ängelholm. BF i Juni. Första barnet, 26 år gammal.


    You know nothing, Jon Snow
  • Äldre 16 Nov 15:00
    #5
    Ellaria skrev 2015-11-16 14:35:58 följande:

    Bor i Ängelholm. BF i Juni. Första barnet, 26 år gammal.


    Grattis!
  • Äldre 16 Nov 16:12
    #6
    Ellaria skrev 2015-11-16 14:35:58 följande:

    Bor i Ängelholm. BF i Juni. Första barnet, 26 år gammal.


    You know nothing, Jon Snow
    Grattis! Vad kul :) Mår du bra?
  • Äldre 16 Nov 16:34
    #7
    Babyred1 skrev 2015-11-16 16:12:47 följande:
    Grattis! Vad kul :) Mår du bra?
    Ja, rätt så! Mest trött, men har sluppit kräkas. Har bokat privat UL om två veckor :)
    You know nothing, Jon Snow
  • Äldre 16 Nov 19:45
    #8
    Jensan911 skrev 2015-11-16 10:53:09 följande:
    Tack! Och grattis till dig med såklart!

    Jag mår som en påse skit haha! Har mått illa och kräkt sen vecka 6, var inlagd på sjukhus och fick dropp för 1,5 veckor sen. Tar lergigan comp nu 3-4 gånger om dagen och det tar bort det värsta illamåendet så jag kan i alla fall äta och dricka lite nu! Tror jag har lågt blodtryck också, blir lätt yr och har jag varit uppe för länge blir jag svettig och yr och illamående och måste genast sätta mig ner! Men bebis mår bra så jag är nöjd ändå

    Vi har inte letat så seriöst än, jag har en billig trea som jag inte vill ge upp i första taget, men pojkvännen vill inte bo i Perstorp, vilket är helt förståeligt hehe Kollar lite överallt, jag vill gärna bo lite i utkanten så jag kan ha kvar min bil
    Fy fasiken! Tycker synd om dig :/ . Mådde också jävligt illa och har ätit lergigan comp till och från. Men har nog inte varit i närheten som du mår... Hoppas att det går över. Jobbar du eller har du blivit sjukskriven.
  • Äldre 16 Nov 19:48
    #9
    Ellaria skrev 2015-11-16 16:34:31 följande:
    Ja, rätt så! Mest trött, men har sluppit kräkas. Har bokat privat UL om två veckor :)
    You know nothing, Jon Snow
    Ja, tröttheten är jobbig. Men den kommer gå över :) . Spännande med UL. Ska ni kolla kön då?
  • Äldre 16 Nov 19:55
    #10
    Babyred1 skrev 2015-11-16 19:45:43 följande:

    Fy fasiken! Tycker synd om dig :/ . Mådde också jävligt illa och har ätit lergigan comp till och från. Men har nog inte varit i närheten som du mår... Hoppas att det går över. Jobbar du eller har du blivit sjukskriven.


    Det har varit riktigt jävligt, men jag tror (peppar peppar!!!) att set börjar bli bättre!

    Jag är sjukskriven, har snart varit hemma i en månad, har tre veckor kvar på sjukskrivningen tror jag, hoppas verkligen jag kan gå tillbaka snart!
Svar på tråden Gravida i Helsingborg