• Äldre 19 Nov 21:13
    7469 visningar
    119 svar
    119
    7469

    Nyss testat positivt!

    Någon som fått ett plus och vill följas åt under den första spännande tiden?

    Jag plussade idag! Första dag på senaste mens 21/10 !

  • Svar på tråden Nyss testat positivt!
  • Äldre 19 Nov 21:25
    #1

    Plussade förra veckan, BF 22/7 och är i v.4+5. :) 20 år och andra barnet.

  • Äldre 19 Nov 21:41
    #2
    Bjoork skrev 2015-11-19 21:25:07 följande:

    Plussade förra veckan, BF 22/7 och är i v.4+5. :) 20 år och andra barnet.


    Oj vad ung du är! Skönt att du har lite erfarenhet! Hur länge sedan var det sist?:)

    Jag är 29, första barnet:) fick bf 31/7:)
  • Äldre 19 Nov 21:55
    #3

    Gärna jag är i 4+3. BF 25/7 .

  • Äldre 19 Nov 21:56
    #4

    Är 34 år och har två barn sen tidigare.

  • Äldre 19 Nov 21:58
    #5

    Gärna här också! Är i 5+0 imorgon. Enligt gravidguidens app har jag BF 21/7. :) är 26 år, första barnet. Har varit gravid två ggr tidigare som inte slutat lyckligt, så håller verkligen alla mina tummar att det ska gå bra denna gången.

  • Äldre 19 Nov 22:05
    #6

    Hej på er alla,


    Jag är 27 år och väntar mitt andra barn. Har en tjej född 2010. Jag är just nu i vecka 7. Jag känner mig illamående men inte alls lika illamående som under min första graviditet. Under min första graviditet spydde jag 2-4 ggr om dagen under 3 månaders tid. Under denna graviditeten har jag inte spytt ännu men däremot känner jag ett ständigt illamående. Det jag märker av mest är TRÖTTHET! Herregud, så trött jag är. Känner mig som en pensionär om dagarna då jag måste gå och sova mitt på dagen. Skrattande Och inte blir jag piggare av det!

  • Äldre 19 Nov 22:14
    #7

    Hej alla!

    Är gärna med här!

    Grattis till plussen allihop!

    Jag är 36, 5:e graviditeten men blir första barnet om det går vägen denna gången..

    BF 16 juli! Ska på tidigt VUL på onsdag - nervös!!

    Vinterliljan - är också ofantligt trött! Sover varje dag mitt på dagen, blir som en zombie annars. Sen drömmer jag ofantligt mkt.

  • Äldre 19 Nov 22:16
    #8

    Jag bad också om ett tidigt UL, då det inte gått vägen de två ggr jag varit gravid innan. Men jag fick ett UL den 22 december, det tyckte barnmorskan jag pratade med var tidigt?! :/


    Hoppas7910 skrev 2015-11-19 22:14:14 följande:

    Hej alla!

    Är gärna med här!

    Grattis till plussen allihop!

    Jag är 36, 5:e graviditeten men blir första barnet om det går vägen denna gången..

    BF 16 juli! Ska på tidigt VUL på onsdag - nervös!!

    Vinterliljan - är också ofantligt trött! Sover varje dag mitt på dagen, blir som en zombie annars. Sen drömmer jag ofantligt mkt.


  • Äldre 19 Nov 22:20
    #9
    Hoppas7910 skrev 2015-11-19 22:14:14 följande:

    Hej alla!

    Är gärna med här!

    Grattis till plussen allihop!

    Jag är 36, 5:e graviditeten men blir första barnet om det går vägen denna gången..

    BF 16 juli! Ska på tidigt VUL på onsdag - nervös!!

    Vinterliljan - är också ofantligt trött! Sover varje dag mitt på dagen, blir som en zombie annars. Sen drömmer jag ofantligt mkt.


    Hej,


    Tack och GRATTIS till dig. Håller verkligen tummarna för att det ska gå bra för dig denna gången. {#emotions_dlg.flower}


    Jag kan inte minnas att jag var så trött under min första graviditet men den ena graviditeten behöver ju kanske inte vara den andra lik? Jag är i alla fall supertrött och känner mig också lite som en "zombie" om jag inte får sova mitt på dagen, precis som du säger. Tyvärr måste jag ju jobba om vardagarna så då blir det till att gå och lägga sig tidigare istället under de dagarna. Drömmer har jag också börjat göra en del.


    Önskar dig all lycka till på onsdag!

  • Äldre 19 Nov 22:22
    #10

    Jag hoppar gärna in här också! 22 år gammal, har en dotter sen innan

Svar på tråden Nyss testat positivt!