• Anonym (Vill ha bebis!)

    Min man vägrar att skaffa fler barn:(

    Jag vill jättegärna ha ett tredje barn, min man vill inte ha fler. Han får ju givetvis ha en åsikt, men han bestämmer det över huvudet på mig. Inga fler barn! Han är jättebestämd och sätter sig på tvären och tjurar när jag vill prata om det.

    Vi är ju två om det, skall då inte jag få ha en åsikt? Han säger att vill du ha fler barn så får du skaffa det med någon annan. bara rakt av utan att kunna diskutera. Jag vill inte skilja mig men jag vill ha fler barn. han går inte med på att någon annan blir den biologiska pappan heller, då skulle han ta ut skilsmässa och inte vara pappa åt barnet. Vi ligger inte med andra givetvis men om han fortsätter vägra så kanske jag måste göra det.

    Jag stack hål i kondomerna med en liten nål och när han såg det blev han jättearg och sexvägrar. Får jag han ändå dit så drar han ut penisen innan han kommer och jag kan inte hålla fast honom, han är jättestark och när jag försökte hålla fast honom kastade han av mig och skvätte på mitt favoritnattline så det blev fläckigt   :( :(

    Hur kan han bestämma över vårt gemensamma liv så utan att jag får tycka någonting? Han skall göra en vasektomi säger han men gör han det skall jag slå sönder hans bil:( Isåfall kan jag inte göra något inte heller ligga med någon annan för då skulle han fatta att det inte var hans :(

    Hur fan kan man bara bestämma sig så? Inga fler barn....utan att jag får något att säga till om? :( 

  • Svar på tråden Min man vägrar att skaffa fler barn:(
  • Anonym (pp)

    Okej. Tror ni skulle må bäst av att gå skilda vägar

  • Anonym (Öhh...?)

    Ärligt talat, som du säger, ni är två om beslutet. Men det betyder att också HANS åsikt räknas. Man kan inte tvinga en person Att skaffa fler barn och att du gör ett så idiotiskt försök att sticka hål på kondomen gör mig förbannad! Och ligga med någon annan, känns ju uppenbarligen att du endast har din man som barnmaskin. Nej, SKÄRPNING!

  • Anonym (omg)

    Gör honom en tjänst och ta ut skilsmässa. Jag hoppas han sen stämmer dig på vårdnaden av de befintliga barnen på grund av din besatthet, dina hot och aggressivitet. Du är inte stabil nog att ha barn alls i din närhet. 

  • Anonym (Heléne)

    "Hur kan man bestämma nåt sånt själv"? Man kan verkligen bestämma sånt själv, det handlar om ett liv , han kanske inte vill ta ansvar för ett liv till, det är ju inte samma sak som att typ köpa en tv direkt !! Btw det luktar lite troll om denna tråd ...

  • Anonym (Vill ha bebis!)
    Anonym (Öhh...?) skrev 2015-11-20 22:46:00 följande:

    Ärligt talat, som du säger, ni är två om beslutet. Men det betyder att också HANS åsikt räknas. Man kan inte tvinga en person Att skaffa fler barn och att du gör ett så idiotiskt försök att sticka hål på kondomen gör mig förbannad! Och ligga med någon annan, känns ju uppenbarligen att du endast har din man som barnmaskin. Nej, SKÄRPNING!


    Kan man manipulera kondomen på något annat sätt menar du?
  • Frontline

    Vi förstår ju att detta är ett skämt men utöver det så är ju du TS en komplett idiot bara så du vet det...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Min man vägrar att skaffa fler barn:(