• Anonym (m)

    Är du nöjd med din killes kuk? Hur lång är den & vilken omkrets?

    Är du nöjd med din killes kuk? Hur lång är den & vilken omkrets?

    Svara på dom tre frågorna så får jag tacka så mycket.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-21 21:22
    Vid erektion såklart.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-21 21:41
    Man mäter med måttband vid roten av kuken för omkrets vid erektion.

  • Svar på tråden Är du nöjd med din killes kuk? Hur lång är den & vilken omkrets?
  • Anonym (m)

    Mät era mäns kukar nu sedan skriv om ni är nöjd med den, skriv sanning.

  • Anonym (Belle)

    Men seriöst! Varför bry sig om hur stora kukar andra har?
    Kom hit och mät min mans kuk själv om du tkr det är intressant Zzzzz

  • Anonym (m)
    Anonym (Belle) skrev 2015-11-21 21:42:16 följande:

    Men seriöst! Varför bry sig om hur stora kukar andra har?
    Kom hit och mät min mans kuk själv om du tkr det är intressant Zzzzz


    För att du inser väl att kuken är väldigt stor faktor om man vill ha kvar en kille eller inte. Hur kul är det att ha 10 cm kuk tror du? Ingen tjej vill ha en sådan till knullkompis eller för den delen flickvän.

    Nu säger jag inte att jag har en 10 cm kuk, jag har större än så men jag är intresserad i hur lång kuk & omkrets på era mäns kukar och ifall ni är nöjd med den, tack.
  • Aikido

    Tänkte jag skulle göra en insats men det är fan stendött i byxorna. Inte minsta lilla ryck.

    Måste man använda måttband förresten? Tror inte jag äger något.

    Jag kanske kan lägga mig på sidan på golvet så får tjejen stega upp längden. Omkretsen blir värre. Får nog uppskatta där. Någonstans mellan tomtebloss och syltburk.

  • Anonym (m)
    Aikido skrev 2015-11-21 21:56:25 följande:

    Tänkte jag skulle göra en insats men det är fan stendött i byxorna. Inte minsta lilla ryck.

    Måste man använda måttband förresten? Tror inte jag äger något.

    Jag kanske kan lägga mig på sidan på golvet så får tjejen stega upp längden. Omkretsen blir värre. Får nog uppskatta där. Någonstans mellan tomtebloss och syltburk.


    Snälla gör ett försök! Alla försök räknas... Ta ett måttband, trä runt kukroten vid erektion sedan mäter du, så svårt är det väl inte? Sedan mäter du längden på kuken från kukroten med en linjal.

    Älskar dig ifall du kan göra mig den tjänsten.
  • Anonym (m)
    Snövits skrev 2015-11-21 22:06:47 följande:

    Varför, varför, varför, varför ska alla killar vara så förbannat låst vid en jäkla kukstorlek????


    Ingen tjej kan förstå det, men om du var kille så skulle du ha en annan uppfattning om det.
  • Aikido
    Anonym (m) skrev 2015-11-21 22:04:31 följande:
    Snälla gör ett försök! Alla försök räknas... Ta ett måttband, trä runt kukroten vid erektion sedan mäter du, så svårt är det väl inte? Sedan mäter du längden på kuken från kukroten med en linjal.

    Älskar dig ifall du kan göra mig den tjänsten.
    Det får anstå tills vidare. Erektionen lyser med sin frånvaro och måttband saknas. Linjal. Nej det går bort. Ser jag en linjal tänker jag bara på min gamla mattelärare och då kommer garanterat inte någon erektion att infinna sig.
  • Långbenopluto
    Anonym (m) skrev 2015-11-21 22:08:28 följande:
    Ingen tjej kan förstå det, men om du var kille så skulle du ha en annan uppfattning om det.
    Killar som håller på som du är bara osäkra stackare som inte har nåt självförtroende.... bara tragiskt...... Gråter

    Så istället för att haka upp sig på sin kukstorlek så behöver du gå terapi för din självkänsla!

    Lycka till!
  • Anonym (m)
    Snövits skrev 2015-11-21 22:10:36 följande:
    Killar som håller på som du är bara osäkra stackare som inte har nåt självförtroende.... bara tragiskt...... Gråter

    Så istället för att haka upp sig på sin kukstorlek så behöver du gå terapi för din självkänsla!

    Lycka till!
    Jag har toppen självkänsla i nästan allt, denna frågan var riktad till tjejer och handlar inte om min stora/lilla kuk.
Svar på tråden Är du nöjd med din killes kuk? Hur lång är den & vilken omkrets?