• dadadadadadada

    Josefin 37 skall gifta sig med 21-årig tiggare

    Och det viktigaste av allt. De svenska papperskvarnarna mal redan för fullt för att Florin skall få uppehållstillstånd. På sikt hoppas han också på att få ett jobb. Han vill gärna arbeta med djur eller kanske som servitör.


    De har förlovat sig och bröllopsplaneringen är i full gång. Den 9 december blir det bröllop i Sverige och senare också ett i Rumänien.


    ? Det skall inte bli någon typisk svensk liten vigselakt i skymundan utan ett rejält bröllop i rumänsk tradition med fest i dagarna tre.


    - See more at: www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2904519-tiggaren-blev-hennes-karlek

    www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2904519-tiggaren-blev-hennes-karlek

    Era tankar om detta? Glad


    6-barnsmamma gifter sig med en ung rom.

  • Svar på tråden Josefin 37 skall gifta sig med 21-årig tiggare
  • dadadadadadada
    Dr Nail skrev 2015-11-22 13:15:58 följande:

    Har inga tankar. Vissa saker kan man bara skratta åt :)


    Nä vadå? 6-barnsmamma på 37 bast är ju ett kap för en 21­år gammal man. Drömmer

  • Dr Nail
    dadadadadadada skrev 2015-11-22 13:19:36 följande:

    Nä vadå? 6-barnsmamma på 37 bast är ju ett kap för en 21­år gammal man. 


    En mamma med 6 barn och en tiggare....det kommer att gå så bra ekonomiskt.
  • apburen
    Undrar vad man tjänar som "hemmamamma"... känns väldigt ansvarsfullt (eller inte) att "rusa" iväg till killen varje morgon och sitta hos honom hela dagen. Var höll ungarna hus undrar jag. Sedan kan man undra vad hennes 16-åring tycker om att morsan ska gifta sig med en kille som bara är 5 år äldre än henne/honom.


    Jo, jag har alltid rätt.
  • Venne

    Jag hade ju personligen haft svårt att känna mig säker på att mannen hade äkta känslor eller om han bara ville få det bättre ställt och få medborgarskap. Dessutom är det upplagt för konflikter pga maktobalansen. Tänk er om ett par år när de bråkar. Kommer nog lätt "och jag som har gett dig såå mkt, utan mig hade du fortfarande varit en tiggare, då kan du minsann ställa upp på detta och detta".

  • Tigerlilja123
    dadadadadadada skrev 2015-11-22 13:19:36 följande:

    Nä vadå? 6-barnsmamma på 37 bast är ju ett kap för en 21­år gammal man. Drömmer


    Det är så uppenbart att han bara gör det för försörjningen, uppehållstillståndet, medborgarskapet och bidragen...

    Och HON är snudd på en kvinnlig pedofil! Om de båda hade varit svenskar och socialt jämbördiga hade jag inte tyckt det, men i det här fallet är det uppenbart att hon utnyttjar honom för sex - och att skattebetalarna får betala prostitutionsavgiften s.a.s.. 
  • MKG

    Fake news. För det första behöver inte rumänska medborgare uppehållstillstånd. Alla EU-medborgare har automatisk uppehållsrätt, den är villkorad med att man ska kunna påvisa att man kan försörja sig på något sätt och att man inte utnyttjar värdlandets socialförsäkringssystem. Att ha en 37-årig sugarmum är ett fullt legetimt sätt att försörja sig, det kallas att man är försörjd av tredje part och det blir 37-åringen som får se till att pynta, vilket säkert är rena drömmen för en 21-årig zigenare. För det andra har inte rumäner "traditionella bröllop i tre dagar", det är en speciell folkgrupp som håller på med sådant. De håller för övrigt även illegala barnbröllop - man får inte gifta sig innan man är myndig, vid 18, i Rumänien. Den folkgrupp vi alla vet vilken jag avser bryr sig inte ett skvatt om rumänsk lagstiftning, och rumäner bryr sig sedan länge inte ett skvatt som de andra, så länge 100% segregation upprätthålls är båda parter nöjda med att slippa de andra.

Svar på tråden Josefin 37 skall gifta sig med 21-årig tiggare