• Anonym (G)
    Äldre 23 Nov 11:33
    5959 visningar
    67 svar
    67
    5959

    Finns min drömtjej?

    Finns min drömtjej?

    Mina kriterium för drömtjej lyder: Ett fysiskt yttre som jag tänder på, en härlig personlighet som får mig skratta varje dag, vågar göra bort sig, vill ha sex 2 gånger per dag morgon & kväll, vill gå på konserter, festar aldrig, hångla 3-5 gånger per dag.

    Sedan vill jag vardagarna ska se ut ungefär så här för drömtjejen: Sex på morgonen, jobba, komma hem, laga mat, se på tv, sitta vid datorn eller se på film, sex på kvällen, möjligtvis äta på någon restaurang.

    Sedan på helgerna: Datorn, tv, köpa hem alkohol till ett bra tv program eller film, gå på konsert eller kanske någon stand-up på någon krog.

    Vad säger ni, känns det osannolikt att hitta en sådan tjej?

  • Svar på tråden Finns min drömtjej?
  • KingOf­Kings
    Äldre 23 Nov 11:40
    #1

    Nej.

    Jag tror det blir svårt med den drömtjejen. Inte många tjejer vill ha sex 2 gånger per dag i längden. 2 gånger i veckan kanske.

    Men du är ung gissar 20-24. You have much to learn young padwan,

  • Anonym (G) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 11:43
    #2
    KingOfKings skrev 2015-11-23 11:40:59 följande:

    Nej.

    Jag tror det blir svårt med den drömtjejen. Inte många tjejer vill ha sex 2 gånger per dag i längden. 2 gånger i veckan kanske.

    Men du är ung gissar 20-24. You have much to learn young padwan,


    Jag är ung & kåt!
  • Anonym (x)
    Äldre 23 Nov 11:48
    #3

    Menar du att drömtjejen ska laga mat åt dig?

  • Anonym (G) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 11:50
    #4
    Anonym (x) skrev 2015-11-23 11:48:19 följande:

    Menar du att drömtjejen ska laga mat åt dig?


    Nej. Det är väl typiskt det man gör när man kommer hem från jobbet?
  • Anonym (?)
    Äldre 23 Nov 11:52
    #5

    Men tjejen då, ska hon inte få ha något liv?


    Sex,jobba,laga mat, glo på tv, och ha sex igen.Plus klämma in 3-5 hångel på det? Och sedan samma sak på helgen, fast med alkohol?


    Låter enformigt och totalt urtrist, även om sex är trevligt.

  • Anonym (G) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 11:53
    #6
    Anonym (?) skrev 2015-11-23 11:52:03 följande:

    Men tjejen då, ska hon inte få ha något liv?


    Sex,jobba,laga mat, glo på tv, och ha sex igen.Plus klämma in 3-5 hångel på det? Och sedan samma sak på helgen, fast med alkohol?


    Låter enformigt och totalt urtrist, även om sex är trevligt.


    Vad skulle du själv göra alla dessa dagar då?
  • Anonym (löl)
    Äldre 23 Nov 11:56
    #7

    Kommer gå in på en uträkning för skoj här nedan, antar att jag har väldigt tråkigt.

    Men jag tror det inte är det vanligaste precis, hur många tänder du på av de du ser? hur många av dom som sedan vill ha sex så pass ofta är nog en rätt liten procent, vi kan säga att det kanske är 5 % (har ingen aning om hur pass nära jag är, skulle inte förvåna mig om det ligger närmare 1 %). Så om vi säger att du tänder på vad 10e kvinna du ser (i gruppen "kvinnor mellan x och y år gamla") så skulle var 20:e av dessa ha en sån sexlust, då skulle det alltså vara...

    1000 kvinnor
    100 tänder du på
    5 av de du tänder på har en sån sexlust.

    5 av 1000 kvinnor.. 

    Och sedan med personligheten du är ute efter? Det är ju svårare att räkna på. Sen kanske du inte tänder på var 10e kvinna utan på vad 30e kvinna, då blir det plötsligt ännu sämre sannolikhet.

    ...sen måste ju hon falla för dig med. Hur stor är chansen för det?

    Kan dock muntra upp dig med att det är ännu sämre chans för mig att hitta min drömpartner, kanske 1 på 3 miljoner eller så.

    Dock rätt intressant.

  • Anonym (G) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 11:59
    #8
    Anonym (löl) skrev 2015-11-23 11:56:03 följande:

    Kommer gå in på en uträkning för skoj här nedan, antar att jag har väldigt tråkigt.

    Men jag tror det inte är det vanligaste precis, hur många tänder du på av de du ser? hur många av dom som sedan vill ha sex så pass ofta är nog en rätt liten procent, vi kan säga att det kanske är 5 % (har ingen aning om hur pass nära jag är, skulle inte förvåna mig om det ligger närmare 1 %). Så om vi säger att du tänder på vad 10e kvinna du ser (i gruppen "kvinnor mellan x och y år gamla") så skulle var 20:e av dessa ha en sån sexlust, då skulle det alltså vara...

    1000 kvinnor
    100 tänder du på
    5 av de du tänder på har en sån sexlust.

    5 av 1000 kvinnor.. 

    Och sedan med personligheten du är ute efter? Det är ju svårare att räkna på. Sen kanske du inte tänder på var 10e kvinna utan på vad 30e kvinna, då blir det plötsligt ännu sämre sannolikhet.

    ...sen måste ju hon falla för dig med. Hur stor är chansen för det?

    Kan dock muntra upp dig med att det är ännu sämre chans för mig att hitta min drömpartner, kanske 1 på 3 miljoner eller så.

    Dock rätt intressant.


    Tror inte var 20e kvinna vill ha sex varje dag, snarare var 5e kvinna.
  • Anonym (x)
    Äldre 23 Nov 11:59
    #9
    Anonym (G) skrev 2015-11-23 11:50:58 följande:

    Nej. Det är väl typiskt det man gör när man kommer hem från jobbet?


    Du skrev att vardagen skulle se ut så för henne, inte MED henne eller för er.

    Det viktigaste verkar vara sex.

    Vad har du för intressen? Vad gör du på ledig tid?

    Har du någonsin haft ett längre förhållande och bott med nån?
  • Anonym (?)
    Äldre 23 Nov 12:00
    #10
    Anonym (G) skrev 2015-11-23 11:53:34 följande:
    Vad skulle du själv göra alla dessa dagar då?

    Jag umgås med vänner - går och fikar, hänger hemma hos dom, knatar runt på stan, går på bio osv.
    Jag har ett intresse som jag sysslar med två gånger i veckan.
    Jag tränar.
    Jag gillar att fotografera , gå på promenader och lite annat smått och gott.

Svar på tråden Finns min drömtjej?