• Anonym (x)
    Äldre 23 Nov 11:52
    16127 visningar
    108 svar
    108
    16127

    Jag vill ha en tråkig tjej

    Jag vill ha en tråkig tjej som aldrig festar, vill bara vara hemma och göra saker.

    Finns det sådana tjejer som dessutom ser OK ut, alltså rätt så snygga.

  • Svar på tråden Jag vill ha en tråkig tjej
  • Anonym (?)
    Äldre 23 Nov 11:54
    #1

    Haha,what?
    Vill du ha en tjej som aldrig lämnar huset och menar du att man är tråkig om man inte festar?(eller rolig bara för att man festar, för den delen)

  • Anonym (x) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 11:57
    #2
    Anonym (?) skrev 2015-11-23 11:54:40 följande:

    Haha,what?
    Vill du ha en tjej som aldrig lämnar huset och menar du att man är tråkig om man inte festar?(eller rolig bara för att man festar, för den delen)


    I det svenska klimatet är man tråkig då ja... I Sverige måste man festa annars blir man stämplad som tråkig.

    Just i det här fallet skulle jag säga en tråkig tjej.
  • Anonym (Z)
    Äldre 23 Nov 12:03
    #3

    Tycker du potentiella partners är tråkiga kommer det aldrig att hålla.

  • Anonym (?)
    Äldre 23 Nov 12:04
    #4
    Anonym (x) skrev 2015-11-23 11:57:07 följande:
    I det svenska klimatet är man tråkig då ja... I Sverige måste man festa annars blir man stämplad som tråkig.

    Just i det här fallet skulle jag säga en tråkig tjej.
    Var sjutton då? Och i vilken ålder?
    Jag festar inte och ses absolut inte som tråkig - tvärt om. Jag har en stor umgängeskrets och är väldigt social, framåt och vet att jag ses som rolig. Jag sitter dock inte hemma och glor in i en vägg hela dagarna utan har fullt upp, men festa gör jag inte .
  • Äldre 23 Nov 12:04
    #5
    Anonym (x) skrev 2015-11-23 11:52:58 följande:

    Jag vill ha en tråkig tjej som aldrig festar, vill bara vara hemma och göra saker.

    Finns det sådana tjejer som dessutom ser OK ut, alltså rätt så snygga.


    är det inte bättre att vända på det - och leta efter en tjej som delar dina intressen - vad det nu må vara du vill göra hemma!? tror det är enklare att hitta en passande tjej som vill göra samma saker som du, kanske i en förening eller liknande! 
    Fast ha sedan ha som krav att tjejen ska vara snygg, känns ju ganska ytligt av dig - det viktiga är väl att du är attraherad av henne, hon är attraherad av dig och ni har samma grundprinciper i livet! 
  • Anonym (x) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 12:08
    #6
    Dixie skrev 2015-11-23 12:04:30 följande:
    är det inte bättre att vända på det - och leta efter en tjej som delar dina intressen - vad det nu må vara du vill göra hemma!? tror det är enklare att hitta en passande tjej som vill göra samma saker som du, kanske i en förening eller liknande! 
    Fast ha sedan ha som krav att tjejen ska vara snygg, känns ju ganska ytligt av dig - det viktiga är väl att du är attraherad av henne, hon är attraherad av dig och ni har samma grundprinciper i livet! 
    Jag gillar att tjäna pengar, se film, se på tv, datorn och konserter.

    Finns det sådana som dessutom är medel-snygga?
  • Äldre 23 Nov 12:10
    #7
    Anonym (x) skrev 2015-11-23 12:08:57 följande:
    Jag gillar att tjäna pengar
    hur menar du nu?! du gillar att tjäna pengar när du sitter hemma på helgen? 
  • Anonym (Z)
    Äldre 23 Nov 12:10
    #8
    Anonym (x) skrev 2015-11-23 12:08:57 följande:

    Jag gillar att tjäna pengar, se film, se på tv, datorn och konserter.

    Finns det sådana som dessutom är medel-snygga?


    Du är alltså ful, med tanke på vad du gillar att göra?
  • Anonym (Kul!)
    Äldre 23 Nov 12:12
    #9
    Anonym (x) skrev 2015-11-23 12:08:57 följande:
    Jag gillar att tjäna pengar, se film, se på tv, datorn och konserter.

    Finns det sådana som dessutom är medel-snygga?
    så du är också tråkig - det är inte bara din blivande flickvän som ska vara tråkig....

    varför är det så viktigt att vara "medel-snygg" och enligt vems kriterier är någon snygg? är det inte viktigt att du hittar någon som du trivs med och som är kul att umgås med, istället för detta fokus på utseende! 
  • Anonym (x) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 12:14
    #10
    Dixie skrev 2015-11-23 12:10:00 följande:
    hur menar du nu?! du gillar att tjäna pengar när du sitter hemma på helgen? 
    På helgen drar jag till konsert eller stand-up, ser på film eller tv med lite baileys.
Svar på tråden Jag vill ha en tråkig tjej